HZZO: Nova pravila smanjuju liste čekanja
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ZDRAVSTVENE ustanove dužne su od 1. srpnja primiti na liječenje, te obaviti specijalistički pregled ili dijagnostičku obradu na pacijentu koji nije hitan najkasnije u roku 30 dana od dana kada im se osigurana osoba prvi puta javila s uputnicom.
Ta nova pravila utvrđena su izmjenama Općih pravila ugovaranja primarne, sekundarne i tercijarne razine zdravstvene zaštite za 2003. godinu.
Ako pacijent ne može biti primljen u naznačenom roku, liječnik je dužan na uputnicu naznačiti razlog nepružanja tražene zdravstvene zaštite s naznakom datuma kada će osiguranu osobu primiti na bolničko liječenje, specijalistički pregled ili dijagnostički postupak.
Taj datum mora biti unutra 60 dana od datuma prvog javljanja osigurane osobe u bolnicu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ako bolnica ne može niti u roku 60 dana pružiti uslugu pacijentu, HZZO će tu uslugu platiti drugoj bolnici, a taj dio novca oduzeti ustanovi od proračuna koja nije primila pacijenta, ističe direktorica HZZO-a Ljubica Đukanović.
"Bolnica ne može zadržati novac, a da ne napravi uslugu", rekla je Đukanović Hini naglasivši kako to neće biti lagan posao, no to je neminovno ako se žele smanjiti liste čekanja.
Nova pravila neće se odnositi na liječenja i postupke kod kojih postoje objektivni razlozi za duža čekanja i kod kojih liste čekanja utvrđuje HZZO, kao što je, primjerice, kod ugradnje umjetnih kukova, naglašava Đukanović.
Ta nova pravila utvrđena su izmjenama Općih pravila ugovaranja primarne, sekundarne i tercijarne razine zdravstvene zaštite za 2003. godinu.
Ako pacijent ne može biti primljen u naznačenom roku, liječnik je dužan na uputnicu naznačiti razlog nepružanja tražene zdravstvene zaštite s naznakom datuma kada će osiguranu osobu primiti na bolničko liječenje, specijalistički pregled ili dijagnostički postupak.
Taj datum mora biti unutra 60 dana od datuma prvog javljanja osigurane osobe u bolnicu.
Ako bolnica ne može niti u roku 60 dana pružiti uslugu pacijentu, HZZO će tu uslugu platiti drugoj bolnici, a taj dio novca oduzeti ustanovi od proračuna koja nije primila pacijenta, ističe direktorica HZZO-a Ljubica Đukanović.
"Bolnica ne može zadržati novac, a da ne napravi uslugu", rekla je Đukanović Hini naglasivši kako to neće biti lagan posao, no to je neminovno ako se žele smanjiti liste čekanja.
Nova pravila neće se odnositi na liječenja i postupke kod kojih postoje objektivni razlozi za duža čekanja i kod kojih liste čekanja utvrđuje HZZO, kao što je, primjerice, kod ugradnje umjetnih kukova, naglašava Đukanović.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati