54.81.68.240 US
 

I Hrvatske ceste pod istragom Uskoka

KLJUČNI PODACI
  • Uskok istražuje kako je Skladgradnja bez natječaja dobila posao na cesti od Sv. Kuzama do Križića
  • Provjerava se i način financiranja brze ceste do zadarske luke Gaženica
Piše: L.J., J.Š.
ponedjeljak, 14.2.2011. 11:52
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Foto: Ilustracija

ISTRAŽUJUĆI poslove Skladgradnje, Uskok je došao do Hrvatskih cesta, državne tvrtke koja se dosad predstavljala kao neokaljana aferama.

Pozivajući se na upućene izvore povezane s Uskokom, Poslovni dnevnik piše kako je tvrtka Skladgradnja bez natječaja dobila posao na cesti od Sv. Kuzama do Križišća, koja vrijedi 800 milijuna kuna. Prema informacijama dnevnika, provjerava se i način financiranja brze ceste do zadarske luke Gaženica koja je s prvotno planiranih 250 milijuna kuna poskupjela na 660 milijuna i koju su formalno gradile Hrvatske ceste, ali su ih plaćale Hrvatske autoceste.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Dnevnik piše i kako im je neslužbeno potvrđeno iz više izvora iz HAC-a da je Stjepko Boban, sadašnji čelnik HAC-a, a od 2004. do kraja 2009. čelnik HC-a, u posljednjih mjesec dana bio u više navrata u Uskoku. Boban je potvrdio za list kako je bio u Uskoku, no tvrdi da to nije vezano za njegov prijašnji rad u HC-u, već je Uskoku dostavljao informacije vezane za istrage bivše uprave HAC-a. 

"Nije samo Skladgradnja dobivala poslove bez natječaja"

Ivica Pančić kazao je za Index kako je još prošli tjedan poslao pitanje Vladi oko sporne dionice Sv. Kuzam - Križišće. "Ovaj slučaj potvrđuje da se broj firmi koje su dobivale poslove bez javnog natječaja proširuje, jer nije jedino Skladgradnja dobivala poslove na takav način", kaže Pančić upozoravajući kako je posao na istoj dionici dobio i GP Krk.

"Ali najinteresantniji u toj priči je tunel na toj dionici koji je već neko vrijeme zatvoren jer nema uporabnu dozvolu zbog sigurnosnih izlaza koji ne postoje. Pitanje je kako se taj tunel uopće mogao izgraditi, a pretpostavljam da služi za prevoženje materijala kamionima za jednu privatnu firmu. I to sam pitao Vladu u pismu - je li se taj tunel ne otvara kako bi kamioni jedne privatne tvrtke mogli njime neometano voziti čime su interesi Riječana stavljeni iza privatnih interesa", kaže nam Pančić.

Zaključak Ivice Pančića je sljedeći - većina natječaja u cestogradnji je namještena, cijene su prenapuhane, a poslovi su se dijelili naknadno između podobnih tvrtki, a zbog čega je hrvatska cestogradnja potpuno propala.   

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije