Ikea usporava širenje prodajne mreže - fokusiraju se na kvalitetu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: IKEA
ŠVEDSKI proizvođač namještaja Ikea namjerava usporiti tempo širenja mreže prodajnih objekata u svijetu.
"Kompanija će veću pažnju posvetiti kvaliteti postojećih prodajnih mjesta", rekao je novi izvršni direktor kompanije, Peter Agnefjall, u intervjuu za Financial Times.
Njegov prethodnik na tom mjestu, Mikael Ohlsson, postavio je pred kompaniju cilj da otvara 20 do 25 prodavaonica godišnje. Prema podacima britanskog dnevnika, ove godine je otvoreno samo pet novih prodajnih objekata.
Agnefjall smatra da rast Ikee treba podrazumijevati puno više od prostog širenja. On je izrazio nadu da će prodaja kompanije ove godine porasti 10 posto, a do 2020. će se udvostručiti i dostići 50 milijardi eura.
U 2012. prihodi Ikee dostigli su 27,6 milijardi eura, a u 26 zemalja bilo je ukupno 298 prodajnih objekata. U prošloj financijskoj godini Ikea je, prema vlastitim podacima, otvorila 11 novih prodavaonica u devet zemalja.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati