Iz Jadrana postupno isključenje tankera s jednostrukom oplatom
Tekst se nastavlja ispod oglasa
HRVATSKA Vlada na sutrašnjoj bi sjednici trebala donijeti Uredbu kojom se propisuje sustav i rokovi postupnog isključenja iz plovidbe tankera bez dvostruke oplate do 2010.
Uredba se donosi radi podizanja razine sigurnosti pomorske plovidbe i sprečevanja onečišćenja Jadranskog mora, a sukladno zahtjevima Međunarodne konvencije o zaštiti mora.
U cijelosti je usklađena s Uredbom Europskog parlamenta iz srpnja ove godine.
Ministar pomorstva, prometa i veza Roland Žuvanić za Hinu je izjavio kako su te odredbe uvrštene u nacrt izmjena Pomorskog zakonika, ali kako nije donijet prije raspuštanja Hrvatskog sabora, bilo je nužno problem privremeno riješiti vladinom uredbom.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Zbog opasnosti od mogućeg onečišćenja neophodno je odmah zabraniti najrizičnijoj skupini tankera prijevoz teške nafte, te definirati rokove postupnog isključenja i drugih kategorija tankera za ulje, kako je to učinjeno i u EU, rekao je Žuvanić.
Donošenjem Uredbe podižu se standardi ekološke zaštite Jadrana, a Hrvatska se svrstava u europske pomorske zemlje s najvišim standardima zaštite mora od onečišćenja s tankera.
Uredba se ne primjenjuje na ratne i javne brodove.
Inspekcijski nadzor na provođenjem Uredbe obavljati će inspekcija sigurnosti plovidbe Ministarstva i lučkih kapetanija.
Novčanom kaznom od 500.000 kuna kaznit će se brodar koji suprotno odredbama Uredbe uplovi u luku u Republici Hrvatskoj ili uz nepomični odobalni objekt nad kojima Hrvatska ima ovlasti voditi upravni i/ili inspekcijski nadzor. Novčanom kaznom od 200.000 kuna kaznit će se zapovjednik broda, fizička osoba i odgovorna osoba u pravnoj osobi.
Uredba se donosi radi podizanja razine sigurnosti pomorske plovidbe i sprečevanja onečišćenja Jadranskog mora, a sukladno zahtjevima Međunarodne konvencije o zaštiti mora.
U cijelosti je usklađena s Uredbom Europskog parlamenta iz srpnja ove godine.
Ministar pomorstva, prometa i veza Roland Žuvanić za Hinu je izjavio kako su te odredbe uvrštene u nacrt izmjena Pomorskog zakonika, ali kako nije donijet prije raspuštanja Hrvatskog sabora, bilo je nužno problem privremeno riješiti vladinom uredbom.
Donošenjem Uredbe podižu se standardi ekološke zaštite Jadrana, a Hrvatska se svrstava u europske pomorske zemlje s najvišim standardima zaštite mora od onečišćenja s tankera.
Uredba se ne primjenjuje na ratne i javne brodove.
Inspekcijski nadzor na provođenjem Uredbe obavljati će inspekcija sigurnosti plovidbe Ministarstva i lučkih kapetanija.
Novčanom kaznom od 500.000 kuna kaznit će se brodar koji suprotno odredbama Uredbe uplovi u luku u Republici Hrvatskoj ili uz nepomični odobalni objekt nad kojima Hrvatska ima ovlasti voditi upravni i/ili inspekcijski nadzor. Novčanom kaznom od 200.000 kuna kaznit će se zapovjednik broda, fizička osoba i odgovorna osoba u pravnoj osobi.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati