54.196.201.241 US
 

Javna sjevernonjemačka radiotelevizijska postaja NDR ispričava se tvrtki Ecolog i obitelji Destani

Piše: H.A.
utorak, 2.11.2010. 14:48
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Ilustracija: NDR

JAVNA sjevernonjemačka radiotelevizijska postaja NDR (Norddeutscher Rundfunk, članica ARD-ova konzorcija javnih radiotelevizijskih postaja SR Njemačke) ispričala se međunarodnoj tvrtki Ecolog i njezinu osnivaču te osobnim pismom izrazila žaljenje zbog objave o postojanju sumnje i time nastalih šteta, priopćila je tvrtka Ecolog, a priopćenje donosimo u cijelosti:

"Nedavno je NDR, u jednome od svojih TV izvještaja i na internetskome portalu, emitirao i objavio netočne informacije kako su NATO-ovi ugovori s Ecologom AG možda zloupotrebljavani za izvođenje ilegalnih aktivnosti. Njemački su javni sudovi odmah zabranili iznošenje tih sumnji javnome servisu NDR, koji se potom dobrovoljno obratio tvrtki Ecolog i porodici Destani, uz objašnjenje kako su sve objave neutemeljene i obvezao se ne ponavljati ih i izbrisati sa svih medija."

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

U pismu se zaključuje: "Norddeutscher Rundfunk u ime svih zaposlenih i odgovornih urednika izražava žaljenje ako je ovim prilogom probuđena sumnja o ilegalnim aktivnostima firme Ecolog ili Vaše obitelji."
Nadalje je NDR zahvalio tvrtki Ecolog i osnivaču tvrtke na spremnosti za izvansudski sporazum i prihvaćanje NDR-ove isprike zbog neugodnosti nastalih neutemeljenim objavama.

"U svakom slučaju nas raduje što je NDR ispravio mišljenje i povukao netočne tvrdnje", izjavio je predstavnik tvrtke Ecolog. "Kada su u pitanju neugodnosti koje je neutemeljeno prikazivanje izazvalo među našim zaposlenima, isključivo nam je bilo važno da televizijska postaja ne samo izbriše priloge, već i da javno iskaže svoje žaljenje. To se, srećom, i dogodilo pa ovaj slučaj možemo smatrati potpuno zatvorenim."

Još je u svibnju zapovjedništvo Ujedinjenih snaga Brunssum pri Glavnome stožeru NATO-a izjavilo kako optužbe, koje je general Ramms iznio za NDR, pri unutarnjoj kontroli nisu ukazivale na nepravilnosti. Nadalje je to zapovjedništvo razjasnilo kako je "u slučaju moguće pogrešne iskazane NDR-ove vijesti utvrđeno kako general Egon Ramms u razgovoru s reporterom NDR-a Christophom Heinzleom nije iznio nikakve sumnje o tvrtki Ecolog."

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije