23.20.7.34 US
 

Još smo dobro i prošli: Umjesto "Full of life" mogli smo biti i "State of mind"

Piše: Me.M.
subota, 14.2.2015. 08:45
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Foto: Twitter

U UŽEM užem izboru novog slogana Hrvatske turističke zajednice bili su i slogani 'Croatia, state of mind', 'Life by Croatia' te 'Croatia, take me everywhere', objavio je sinoć RTL.

> HTZ platio 2,8 milijuna kuna za slogan kojeg koriste Chevrolet, Mitsubishi, američki kasino...

> Lorencin i šef HTZ-a ovaj projekt su nazvali "Big idea" i još uvijek tvrde: "Full of life" je originalno


Podsjetimo kako je novi slogan Hrvatske turističke zajednice, "Hrvatska - puna života", odabran u jakoj konkurenciji agencija Grey Worldwide, SCPF (Segarra, Cuesta, Puig i Fernandez, Si) & Bruketa&Žinić, BBDO Zagreb d.o.o. + AMV BBDO d.o.o., M&C Saatchi & Studio Sonda d.o.o. i McCann Erickson d.o.o. & FutureBrand Ltd.

Full of life čest uzvik u reklamama

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Iako je slogan "Full of life" popularan među automobilima pa ga je nekada koristio Chevrolet Spark, a danas Mitshubishi Pajero,  korišten je i za promociju turizma. Njime se reklamira turistička zajednica kanadske provincije British Columbia, a slogan "Full of life" prigrlio je i veliki američki hotel i kasino Mohegan Sun.

Ovaj veliki "makeover" hrvatskog turizma ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić predstavili kao "Veliku ideju" ili "Big Idea", koja će koja će sadržavati jedinstvenu promotivnu poruku, odnosno najvažniji razlog koji će motivirati gosta da posjeti upravo Hrvatsku. Lorencin i dalje tvrdi da je riječ o originalnom sloganu.

Nema politike i ekonomije samo turizam

Na natječaju je pobjedila marketniška agencija BBDO, a kažu da im je najveći izazov bio promijeniti percepciju Hrvatske kao zemlje sunca i mora - bez ikakvog drugog sadržaja.

"Problem je u Hrvatskoj rekao bih da ljudi gledaju taj slogan i kroz neku političko - ekonomsku situaciju, a on je isključivo vezan uz turizam kao takav", rekao je šef BBDO-a Luka Duboković za RTL dodajući da je na projektu radilo 30 ljudi.

U HTZ-u kažu kako u 2 milijuna i 812 tisuća kuna, koliko su platili BBDO-u, ulazi izrada cijelog novog komunikacijskog koncepta koji uključuje i izradu plakata, TV spotova, novinskih oglasa te digitalno oglašavanje.

 

 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije