Korčula i dalje van stroja, Velolučani umjesto Hektorovića dobili - Valun
Foto: Hina
TRAJEKT Korčula i dalje je van stroja radi popravke motora. Povratak se očekuje najranije idućeg vikenda što znači da će na liniji za Velu Luku i Lastovu cijeli radni tjedan, a možda i duže, uz trajekt Lastovo ploviti Valun.
Malo je reći da su Velolučani razočarani jer taj trajekt ne može se porediti ni sa Korčulom, ni sa Petrom Hektorovićem, koji je obavio par plovidbi, no zbog tri putovanja za Vis, to već duže nije slučaj.
Valun trenutno najbolje što Jadrolinije može ponuditi umjesto Korčule
Valun je bivši japanski Koraku Maru, sagrađen 1983. godine, a u floti Jadrolinije plovi od 1998. godine. Za liniju za Velu Luku i Lastovo povučen je s Mljeta. Od Korčule i Hektorovića sporiji je za dobra dva, tri čvora, a i kapacitet garaže je značajno manji. Ipak, to je najbolje što Jadrolinija može u ovom trenutku ponuditi umjesto havarirane Korčule. Ima doduše par trajekata koji su veći, no njihove maritimne kvalitete ne zadovoljavaju potrebne standarde za plovidbu na otvorenom moru.
Problem novog pristaništa
Index je već pisao kako je havarija Korčule uzrokovala probleme prilikom ukrcaja u Veloj Luci. Mjesta za sva vozila nije bilo pa su umjesto trajekta za Split turisti bili primorani za put na kopno hvatati vezu za Orebić na drugom kraju otoka.
Jedna od solucija je bila da se Veloj Luci i Lastovu dodijeli trajekt Marko Polo. Kapacitetom i brzinom više bi nego zadovoljio, ali je problem pristanište u Veloj Luci. Na postojeće tako veliki brod ne može pristati, a gradnja novog pristaništa trenutno je zapela i ne zna se kada bi se mogla okončati.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati