54.90.159.192 US
 

Kosor u prvom krugu potrošila najmanje 8,7 milijuna kuna

Piše:
subota, 8.1.2005. 15:17
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

AGENCIJA Mediana Fides objavila je procjenu o tome koliko je glavne favorite predsjedničkih izbora stajala kampanja za prvi krug izbora, a prema tim podacima Jadranka Kosor potrošila je četiri puta više novca od Stjepana Mesića, piše Jutarnji list.

Prema tom istraživanju, Jadranka Kosor je za promidžbu u prvom izbornom krugu potrošila 8,7 milijuna kuna, a iza nje je Stjepan Mesić sa 2,02 milijuna kuna.

Ovi iznosi odnose se na oglašavanje na četiri televizijska programa, devet dnevnih novina i 43 časopisa. Riječ je o procjeni dijela troškova kampanje, a temelji se na bruto vrijednosti objave oglasa po postojećim cjenicima utvrđenim za predizbornu kampanju. Agencija je u procjenu uračunala sniženja koja su pojedini mediji omogućili povodom izbora, ali nije uračunato da su stožeri pojedinih kandidata s medijima mogli isposlovati i posebno povoljne uvjete.

U procjenu nisu uključeni ni oglasi na radijskim postajama kao ni cijene jumbo plakata. U ukupan trošak kampanje ulaze troškovi izrade oglasa, priopćenja za javnost te organiziranje putovanja i predizbornih skupova. Tako postaje jasno da su navedeni iznosi samo dio od ukupno potrošenog novca.

Zanimljivo je da je voditelj Izbornog stožera Jadranke Kosor, Ratko Maček, početkom tjedna izvijestio da je dotad potrošeno 3,6 milijuna kuna, da bi se krajem tjedna taj iznos povisio na 4,2 milijuna. Maček razliku od 600.000 kuna tumači naknadno pristiglim podacima o troškovima prvog kruga.

Šefica Mesićevog stožera, Štefanija Balog, izašla je u javnost sa cifrom od potrošenih 3,3 milijuna kuna plus PDV. Razlika između spomenute cifre i Medianinog izvješća je u djelomičnim podacima koje je agencija obradila.

Prema Mediani, na trećem mjestu po iznosu potrošenom za promidžbu je Ivić Pašalić sa 844 tisuće kuna, iza njega je Đurđa Adlešić sa 745 tisuća dok je na petom mjestu Boris Mikšić sa nešto manje od 500 tisuća potrošenih kuna. Najmanje je u kampanji potrošio Ćiro Blažević koji je za svoju promidžbu potrošio samo 41 tisuću kuna.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije