Krađa ili gubitk osobnih i financijskih podataka veliki problem za potrošače
ISTRAŽIVANJE koje je provela Visa potvrđuje raniji stav te kartičarske kuće - sigurnost podataka pitanje je najveće zabrinutosti potrošača diljem svijeta.
Tijekom proteklih godina Visa je razvila višeslojni proizvod i uslužnu strategiju kako bi zaštitila podatke i spriječila prijevare. Dok je razina zabrinutosti potrošača dosta visoka, postotak prijevara unutar Visinog ukupnog prometa je u zadnjem desetljeću smanjena s do sad najnižim postotkom globalnih prijevara putem Visa kartica, što čini manje od jedne desetine od 1 posto ukupnog Visinog prometa.
Prema istraživanju, 57 posto ispitanika osjeća se sigurnije pri zaštiti osobnih podataka pomoću autentifikacije korisnika kartica koju omogućuje tehnološki napredak. Iz ovog je razloga na Svjetskom ekonomskom forumu (World Economic Forum) Rodrigues potvrdio Visinu predanost zaštiti prezentirajući najnoviju tehnologiju koja ostvaruje i prikazuje korištenje jednokratnih dinamičnih kodova na Visa karticama. Ova tehnologija trenutno je u razvojnom stadiju i mogla bi uskoro osigurati još jedan zaštitni sloj te dodatno umiriti potrošače koji koriste online kupovinu.
Istraživanje je pokazalo da je problem zaštite podataka prestigao pitanje zagađenja okoliša (2. mjesto sa 62 posto) i terorizma (3. mjesto s 58 posto) te druga bitna pitanja kao što su gubitak posla (57 posto), bolesti i epidemije (55 posto) ili prirodne katastrofe (48 posto). „Potrošače smo pitali za probleme koji su bitni njima, a ne cjelokupnom društvu“, rekao je Mike Dabadie, viši dopredsjednik kompanije Harris Interactive, koji je proveo istraživanja u 12 razvijenih i zemalja u razvoju.
Istraživanje je pokazalo da je došlo do promjene u ponašanju potrošača, posebice prilikom online kupovine:63 posto potrošača kažu da su pažljiviji prilikom bacanja potvrda o financijskim transakcijama; 50 posto provjerava police o privatnosti kompanija s kojima surađuje; 62 posto ispitanika više pazi na internetske adrese na kojima obavljaju kupovinu; 24 posto potrošača izjavilo je da manje kupuje putem Interneta, a 36 posto manje putem telefona.
Druge potencijalne mjere koje predlažu potrošači uključuju bolje provođenje zakona te oslobođenje odgovornosti korisnika kartica za zloporabe što je već uvedeno u Kanadi, SAD-u i regiji Azija i Pacifik. Zanimljiva je činjenica da 47 posto ispitanika vjeruje da je problem zaštite podataka internacionalno pitanje za razliku od 36 posto ispitanika koji vjeruje da je to nacionalno pitanje implicirajući tako da rješenja moraju biti globalnog dosega.
Stvarni podaci za e-commerce u Visi pokazuju porast ukupnog prometa od 27 posto 2005. godine u usporedbi s 2004. godinom.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati