Manageri Kraša, Karlovačke pivovare, Eurocabla i Končara u posjetu Sloveniji
U SKLOPU Programa poboljšanja konkurentnosti hrvatskog gospodarstva putem metode "20 ključeva" koju provodi konzultantska tvrtka Deloitte, četrdesetak hrvatskih managera iz Kraša, Karlovačke pivovare, Eurocabla, Arene, Končara, Pellise, Emke i Žita posjetili su tvrtku Liv u Postojni.
Tvrtka Liv predstavila im je prepoznatljive i značajne rezultate primjene programa “20 ključeva” koji provode već 3 godine, a usmjeren je k stalnom poboljšanju odnosa unutar organizacije kao i poboljšanju poslovanja tvrtke. Liv je danas respektabilna grupa s prihodima od 64 milijuna Eura i 745 zaposlenika.
Grupa, koju čine Liv Plastika, Liv Hidravlika LIV Kolesa i LIV Orodjarna, izvozi više od 80% svoje proizvodnje u 50 zemalja svijeta. Od toga 40% izvozi na vrlo zahtjevna tržišta zapadne Europe.
“Metoda 20 ključeva predstavlja poseban sustav razmišljanja usmjeren prema rezultatima, koja je već uspješnoj tvrtki Liv pomogla da ostvari još bolje poslovne rezultate i poslovne odnose s partnerima” riječi su Bogdana Kukoveca, voditelja kadrovskih i pravnih poslova u Livu. Kukovec smatra da je ciljeve moguće doseći tako da se iskoristi cjelokupni intelektualni kapital zaposlenih u tvrtki te istovremeno smanjiti aktivnosti koje poduzeću ne ostvaruju dodanu vrijednost.
Liv je uz pomoć metode stalnih poboljšanja, “20 Ključeva”, uspješno ostvario viziju puta k jednom od vodećih europskih prozvođača strojeva te sanitarne tehnike. Hrvatske tvrtke počinju, s približavanjem Europskoj Uniji, prolaziti sličan put koji su slovenske tvrtke već prošle, a od kojih su neke upravo metodom “20 ključeva” svladale dodatne izazove. Stoga program Deloittea u Hrvatskoj predviđa i posjete tvrtkama koje su u ovom programu kao model usvajanja pozitivnih iskustava.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati