Marketinški rat: Internet pobjedio televiziju

Marketinški rat: Internet pobjedio televiziju

Tekst: Z.J.
Foto: AFP

INTERNET je "pretekao" televiziju i postao najjači oglašivački medij. Kako prenosi Financial times, u Velikoj Britaniji je internetsko oglašavanje postalo mjesto gdje se troši više nego na televizijske reklame.

Novac kojega oglašivači izdvajaju za internetsko oglašavanje je porastao za 4,6 posto u prvoj polovini 2009. godine i samo u prvih šest mjeseci ove godine je na online oglašavanje potrošeno 1,75 milijardi funti.

Istovremeno, ukupno oglašavanje je, u vremenu recesije, opalo za 16,6 posto. Internetsko oglašavanje predstavlja 23,5 posto ukupnih izdataka na oglašavanje. Na televiziju  je otišlo 21,9 posto od ukupnog oglašivačkog novca. Internetsko oglašavanje je još 2006. godine preteklo oglašavanje u tiskanim medijima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Direktan uvid u isplativost oglašavanja

Online oglašivači mogu  preciznije razabrati od drugih medija, koliko je ljudi vidjelo njihovu reklamu te jesu li odmah izvršili kupu reklamiranog proizvoda. Upravo zbog ovoga je internetsko reklamiranje znatno povećalo svoj udio na tržištu oglašavanja.

Istovremeno, predsjednica tvrtke Thinkbox koja se bavi TV marketing, Lindsey Clay, izjavila je da su mjerenja neprecizna i nepoštena. "Zabavno je, ali i besmisleno, zbrajati novac potrošen na svaki aspekt internetskog oglašavanja", nadodala je Clay.

Uredi za internetsko oglašavanje poručuju da mjesta za napredak još uvijek ima dovoljno, a na web-oglašavanje uskoro bi se moglo trošiti i 30 posto ukupnog novca namijenjenog u marketinške svrhe.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara