MEĐUNARODNI USPJEH FRANCUSKIH FILMOVA
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U prvih jedanaest mjeseci ove godine francuski filmovi privukli su u inozemstvu 40,2 milijuna gledatelja, što je više nego tijekom cijele 2001. godine, objavio je prošlog tjedna Unifrance, promotor francuskih filmova izvan Francuske.
Novi podaci pokazuju da će 2002. biti rekordna godina, odnosno da će biti srušen prošlogodišnji rekord od 37,4 milijuna gledatelja.
Prošle dvije godine bile su najuspješnije u zadnjih deset godina za francuske filmove u stranim kinima.
Tijekom posljednjih deset godina prosječni broj gledatelja godišnje iznosio je 17 milijuna.
Veliku popularnost u inozemstvu francuski filmovi stekli su zahvaljujući zanimanju gledatelja u zemljama istočne Europe i Azije te velikom uspjehu filma ´Amelie´.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
´Amelie´ je već drugu godinu najgledaniji francuski film u inozemstvu s 10 milijuna gledatelja u 2002. godini i 12 milijuna u 2001., objavili su iz Unifrancea.
Europa je još uvijek glavno francusko tržište, a u zemljama zapadne Europe ostvareno je 53 posto od prodaje karata za francuske filmove u prvih 11 mjeseci 2002.
U zemljama istočne i srednje Europe prodano je 13 posto ulaznica, dok je 18 posto prodano u Americi.
Unifrance je dodao da je prekretnica za francuske filmove na međunarodnom tržištu bilo razdoblje između 2000. i 2001. jer je došlo do proširenja ponude, razvoja filmova namijenjenih adolescentima i širenja ciljne skupine gledatelja.
Novi podaci pokazuju da će 2002. biti rekordna godina, odnosno da će biti srušen prošlogodišnji rekord od 37,4 milijuna gledatelja.
Prošle dvije godine bile su najuspješnije u zadnjih deset godina za francuske filmove u stranim kinima.
Tijekom posljednjih deset godina prosječni broj gledatelja godišnje iznosio je 17 milijuna.
Veliku popularnost u inozemstvu francuski filmovi stekli su zahvaljujući zanimanju gledatelja u zemljama istočne Europe i Azije te velikom uspjehu filma ´Amelie´.
Europa je još uvijek glavno francusko tržište, a u zemljama zapadne Europe ostvareno je 53 posto od prodaje karata za francuske filmove u prvih 11 mjeseci 2002.
U zemljama istočne i srednje Europe prodano je 13 posto ulaznica, dok je 18 posto prodano u Americi.
Unifrance je dodao da je prekretnica za francuske filmove na međunarodnom tržištu bilo razdoblje između 2000. i 2001. jer je došlo do proširenja ponude, razvoja filmova namijenjenih adolescentima i širenja ciljne skupine gledatelja.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati