Ministarstvo branitelja o medijskim napisima da se na telefone u Ministarstvu nitko ne javlja
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Potpredsjednica Vlade i ministrica obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti Jadranka Kosor ispitat će slučajeve u vezi s pozivima na koje se, po pisanju medija, u Ministarstvu obitelji nitko nije javljao, i ukoliko bi se to pokazalo točnim, smatrat će to "izravnom opstrukcijom", stoji u priopćenju Ministarstva. L
U pojedinim današnjim novinskim izdanjima objavljen je tekst pod naslovom "Uzaludni pozivi za pomoć Jadranki Kosor", u kojemu je iznesen niz netočnih informacija, čime je pogrešno informirana javnost, navodi se u priopćenju.
Dodaje se da je točna tvrdnja u tekstu da mobitel potpredsjednice i ministrice Kosor gotovo besprekidno zvoni. S obzirom na pretrpan dnevni raspored i brojne obveze, pozive preuzima njezina tajnica koja bilježi svaki poziv i svaku SMS poruku. U većini slučajeva ministrica osobno reagira na pozive i poruke, a općenite upite upućuje resornim pomoćnicima koji također kontaktiraju građane i odgovaraju na njihove upite.
Takvom praksom Jadranka Kosor svakodnevno komunicira s građanima koji pozivaju broj spomenutog mobitela, što je u suprotnosti s iznesenim u novinskom napisu - da je ministrica Kosor građanima nedostupna, navodi se u priopćenju i dodaje da građani mogu zvati i u Ured potpredsjednice u Vladi RH, do 20.00 sati.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U priopćenju se navodi da se od početka mandata ministrice Kosor izrazito povećao broj telefonskih poziva i predstavki (do danas je u Ministarstvo na njeno ime pristiglo 8778 pisama, a u Ured u Vladi 2905). Također se dodaje da su telefonske linije znatno opterećene i da je broj djelatnika u Ministarstvu ostao isti. No, na svaku se predstavku odgovara u najkraćem mogućem roku, stoji u priopćenju.
(Hina) pp/xaš ysšh
U pojedinim današnjim novinskim izdanjima objavljen je tekst pod naslovom "Uzaludni pozivi za pomoć Jadranki Kosor", u kojemu je iznesen niz netočnih informacija, čime je pogrešno informirana javnost, navodi se u priopćenju.
Dodaje se da je točna tvrdnja u tekstu da mobitel potpredsjednice i ministrice Kosor gotovo besprekidno zvoni. S obzirom na pretrpan dnevni raspored i brojne obveze, pozive preuzima njezina tajnica koja bilježi svaki poziv i svaku SMS poruku. U većini slučajeva ministrica osobno reagira na pozive i poruke, a općenite upite upućuje resornim pomoćnicima koji također kontaktiraju građane i odgovaraju na njihove upite.
Takvom praksom Jadranka Kosor svakodnevno komunicira s građanima koji pozivaju broj spomenutog mobitela, što je u suprotnosti s iznesenim u novinskom napisu - da je ministrica Kosor građanima nedostupna, navodi se u priopćenju i dodaje da građani mogu zvati i u Ured potpredsjednice u Vladi RH, do 20.00 sati.
U priopćenju se navodi da se od početka mandata ministrice Kosor izrazito povećao broj telefonskih poziva i predstavki (do danas je u Ministarstvo na njeno ime pristiglo 8778 pisama, a u Ured u Vladi 2905). Također se dodaje da su telefonske linije znatno opterećene i da je broj djelatnika u Ministarstvu ostao isti. No, na svaku se predstavku odgovara u najkraćem mogućem roku, stoji u priopćenju.
(Hina) pp/xaš ysšh
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati