54.81.108.205 US
 

Nije bilo javnog natječaja za izradu web stranica Vlade: Nova Mačekova laž ili samo tipfeler?

Piše:
četvrtak, 22.3.2007. 04:49
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

OD IDUĆEG mjeseca web stranicu Vlade RH krasit će nova, redizajnirana stranica, za koju je ista ta Vlada zadužila zagrebačku tvrtku Neomedia. Vlada, točnije njezin glasnogovornik Ratko Maček, krajem prošle godine o projektu je progovorio nakon što je postalo zamjetno to da Vlada na svojoj web stranici od sredine listopada prošle godine nije objavljivala dokumente o predmetima o kojima je raspravljala na redovitim, tjednim sjednicama Vlade.

Radilo se, kako je Maček objasnio u prosincu prošle godine, a Jutarnji list prenio, o tome da na Vladinu serveru (stranica je bila stara četiri godine) više nije bilo mjesta ni za jednu fotografiju ili dokument, te da će najkasnije do 15. siječnja 2007. Vlada pokrenuti potpuno novu stranicu, a zahvaljujući kojoj ćemo, također prema proročanstvu s Markova trga, biti prvi u Europi koji će upravo na toj stranici putem interneta moći pratiti sjednice Vlade.

Iako je od roka kojega je Maček najavio kao onaj krajnji kada bi stranica trebala startati u novom ruhu prošlo više od dva mjeseca, nećemo iz tog razloga glasnogovornika Vlade prozvati zbog neispunjena obećanja i pompozne najave (takvim smo postupcima Vlade, naime, već vični), no ono što je zanimljivo jest da je glasnogovornik tada, kako je prenio Jutarnji list, tvrdio da je izradu i održavanje stranice na javnom natječaju u rujnu prošle godine dobila tvrtka Neomedia.

Kako navodnom javnom natječaju nema ni traga u Narodnim novinama niti u bilo kojem drugom javnom glasilu u kojemu bi isti, ako je doista raspisan, trebao biti, o tome smo se raspitali kod samog glasnogovornika, ali i kod tvrtke koja je na spomenutom natječaju odnijela pobjedu.

Gospodinu Hrvoju Budinu iz tvrtke Neomedia nije trebalo puno objašnjavati o čemu se radi, sam se, naime, odmah dosjetio članka o kojemu je riječ i spremno odgovorio: "Nije se radilo o javnom, nego o pozivnom natječaju, to je bio tipfeler u članku.", kaže nam gospodin Budim, a na pitanje ima li saznanja o tome koliko se tvrtki prijavilo na spomenuti natječaj, odgovara: "Nije se radilo o prijateljskom angažmanu pa da smo znali koliko je tvrtki bilo prijavljeno."

Maček nam ipak otkriva kako je broj tvrtki prijavljenih na natječaj "oko pet", ponovivši za Budinom kako se radilo "o tipfeleru". Upitan o tome kako to da na sporni "tipfeler" (članak je objavljen u Jutarnjem listu 28. prosinca prošle godine pod naslovom "U siječnju novi web Vlade s izravnim prijenosom sjednica") nitko do sada nije reagirao, Maček odgovara: "Radi se o tome da nije velika razlika između javnog i pozivnog natječaja". Maček nam također potvrđuje kako je projekt bio "težak" oko 200 tisuća kuna, najavivši pri tome kako će pokretanje nove web stranice, a koje se očekuje početkom idućeg mejseca, Vlada obilježiti i adekvatnom promocijom.

No, s Mačekovom tvrdnjom kako se u spornom članku radilo o tipfeleru ne slaže se i novinarka Jutarnjeg lista, Veronika Rešković, inače autorica članka.

"Ja sam sigurna da sam napisala upravo ono što je rečeno i nije to bio nikakav tipfeler, to može biti jedino Mačekov šprahfeler!", kratko nam je prokomentirala Rešković.

Bez obzira na to radi li se o novinarskom tipfeleru ili Mačekovom "šprahfeleru", jedno je sigurno: javnog natječaja za izradu i održavanje nove Vladine web stranice - nije bilo.

Branka Suvajac

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije