Njemačke vladajuće i oporbene stranke zauzimaju se za uvođenje općeg ograničenja brzine na autocestama
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PREDSTAVNICI socijaldemokrata, demokršćana i zelenih u nedjelju su preko medija izrazili mišljenja da bi ograničenje brzine na 130 km/h predstavljalo uspješno sredstvo u borbi protiv rekordnih cijena naftnih derivata.
Predsjednik odbora za zaštitu okoliša u Bundestagu Ernst Ulrich von Weizsaecker (Socijaldemokratska stranka Njemačke SPD) misli da bi se Njemačka trebala ugledati na ostale zemlje i uvesti opće ogrančenje brzine.
Njemačka je jedina članica Europske unije na čijim auto cestama nije uvedeno opće ograničenje brzine.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Predstavnik kršćansko-socijalne unije (CSU) Josef Goeppel, koji je u svom zastupničkom klubu odgovoran za pitanja zaštite okoliša, misli da bi ograničenje brzine smanjilo potrošnju goriva i povećalo sigurnost na njemačkim autocestama. On je naglasio da je u demokršćanskoj Uniji CDU/CSU, koja je dosad slovila kao protivnik uvođenja ograničenja brzine, sve više onih koji uvođenje ograničenja drže razumnim. I potpredsjednik zastupničkog kluba stranke zelenih Christian Stroebele misli da je došlo krajnje vrijeme da se Njemačka pridruži ostatku Europe.
Njemački ministar prometa Manfred Stolpe (SPD) protivi se općem ograničenju brzine jer to po njegovu mišljenju ne bi donijelo primjetne rezultate. I predstavnici liberala iz FDP-a drže da bi umjesto uvođenja ograničenja automobilska industrija morala nuditi više automobila s alternativnim pogonom.
Zahtjevi za uvođenjem općeg ograničenja brzine postali su učestaliji nakon što su početkom godine u blizini Stuttgarta 21-godišnja vozačica i njezino djete izgubili život u prometnoj nesreći koju je uzrokovao probni vozač Daimler Chryslera koji je vozio brzinom od preko 250 km/h.
Predsjednik odbora za zaštitu okoliša u Bundestagu Ernst Ulrich von Weizsaecker (Socijaldemokratska stranka Njemačke SPD) misli da bi se Njemačka trebala ugledati na ostale zemlje i uvesti opće ogrančenje brzine.
Njemačka je jedina članica Europske unije na čijim auto cestama nije uvedeno opće ograničenje brzine.
Njemački ministar prometa Manfred Stolpe (SPD) protivi se općem ograničenju brzine jer to po njegovu mišljenju ne bi donijelo primjetne rezultate. I predstavnici liberala iz FDP-a drže da bi umjesto uvođenja ograničenja automobilska industrija morala nuditi više automobila s alternativnim pogonom.
Zahtjevi za uvođenjem općeg ograničenja brzine postali su učestaliji nakon što su početkom godine u blizini Stuttgarta 21-godišnja vozačica i njezino djete izgubili život u prometnoj nesreći koju je uzrokovao probni vozač Daimler Chryslera koji je vozio brzinom od preko 250 km/h.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati