Novi fiksni operater s radom počinje u travnju

Novi fiksni operater s radom počinje u travnju

OPTIMA TELEKOM, novi pružatelj usluga fiksne telefonije na hrvatskom tržištu, danas je pokrenuo najmoderniji kontakt centar. Pozivom na besplatan broj telefona 0800 0088, svi zainteresirani bit će u prilici ostaviti osobne podatke na osnovu kojih će ih stručno osoblje Optima Telekoma kontaktirati čim budu poznati prvi komercijalni uvjeti rada.

Novi kontakt centar radit će sedam dana u tjednu, od 8 do 22 sata, a u skladu s ambicioznim poslovnim planovima predstavlja prvi iskorak Optima Telekoma prema potencijalnim korisnicima.

Osim kontakt centra, od danas su dostupne i nove Internet stranice www.optima-telekom.hr, gdje će posjetitelji također imati priliku ostaviti osobne podatke. Uz korporativne informacije, na internet stranici se u vidu pitanja i odgovora mogu naći sve bitne informacije o novom pružatelju usluga fiksne telefonije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Iako još čekamo potpisivanje ugovora o međusobnom povezivanju postojećih operatora, želja nam je da već u ovoj fazi steknemo uvid u želje i potrebe potencijalnih korisnika usluga Optima Telekoma. Uspostavljanje dijaloga i otvorena komunikacija putem kontakt centra i internet stranice jedini je mogući način da to i ostvarimo." istaknuo je Ivan Drčec, direktor sektora za brigu o korisnicima Optima Telekoma.

"Nakon preseljenja u nove prostore i kadrovskog ekipiranja, početak rada kontakt centra i internet stranice, sasvim je u skladu s našim planovima da početkom travnja počnemo davati usluge na području fiksne telefonije. Veselimo se kontaktu s potencijalnim korisnicima, koji će se napokon imati priliku uvjeriti u našu profesionalnu uslugu." istaknuo je Roland Žuvanić, predsjednik Uprave Optima Telekoma.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara