54.80.10.56 US
 

Novinari rekli "Ne": Ravnatelj HRT-a Sutlić htio gostovati u središnjem Dnevniku HTV-a

Piše:
utorak, 20.10.2009. 22:00
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Tekst: I. Ćimić
Foto: Goran Mehkek (Cropix)

"NA KOLEGIJU informativnog programa Hrvatske televizije razmatralo se kako će se pokriti ova aktualna tema u kojoj je sudionik Glavni ravnatelj HRT-a Vanja Sutlić, pogotovo kad je otkazana presica i jedna od ideja je bila da ga se zatraži za kratku izjavu", pokušao nam je objasniti glasnogovornik HRT-a Janos Roemer najnoviju aferu s Prisavlja prema kojoj na kolegiju novinara nije prošla ideja o gostovanju Sutlića u središnjem Dnevniku.

> Ekskluzivno - Novinari HTV-a potvrdili za Index: Ravnatelj HTV-a novinarku nazvao četničkom kurvetinom

> Tema: Reakcije na Vanju Sutlića

Naime, prema prvotnoj informacija s Prisavlja, kolegij novinara odbio je zahtjev ravnatelja Sutlića da bude posebnim gostom u Dnevniku HTV-a. Valja podsjetiti kako je Sutlić za danas najavio konferenciju za novinare u 13 sati, no tijekom jutra se predomislio i odgodio je. Navodno je odlučio umjesto da sjedne pred novinare svih redakcija sjesti samo ispred svojih vlastitih zaposlenika u središnjem Dnevniku te objasniti najnovije afere i tako "zaključiti priču". No, nakon što je otkazao "pressicu" izjalovilo mu se i gostovanje u Dnevniku, što mnogi već tumače kako je Sutlić na Prisavlju već bivši ravnatelj.

Sutlić već bivši

"Od ideje gostovanja u Dnevniku se odustalo kad je potvrđeno da presica nije otkazana nego samo odgođena i da se novi termin očekuje", službeno je objašnjenje koje nam je proslijedio glasnogovornik Roemer dok se na hodniku Prisavlje već sasvim glasno govori o Sutlićevim nasljednicima u prvoj fotelji hrvatske televizije. Isto tako rečeno nam je kako će se za danas odgođena presica održati sutra u isto vrijeme.

Šprajc već jednom kažnjen

Zanimljivo je podsjetiti kako večerašnji Dnevnik uređivao Zoran Šprajc koji je prije dvije godine kažnjen zbog izrečenoga na jednom sastanku novinara Informativnog programa, kada je izjavio da je ravnatelju Sutliću bolje da se ostavi programa. Njegova izjava otišla je medije kao i ona da ravnatelju Sutliću nije u njegovoj ovlasti "petljanje" po programu te neka ljude u Dnevniku pusti da na miru rade svoj posao.

Sutlić je tada naredio Pravnoj službi HTV-a da preispita je li se Šprajc ogriješio o interna pravila kuće, a konačna kazna bila je 20 posto manja mjesečna plaća.

Podsjetimo,ravnatelj Sutlić za novinarku HTV-a Ivanu Dragičević Veličković koristio je termin "četnička kurvetina'". Incident se dogodio 5. veljače prošle godine u humanitarnoj emisiji Trudionica, a da je tome zaista tako potvrdilo nam je četvero novinara s HTV-a: Maja Sever, Lela Knežević, Sanja Mikleušević i Robert Zuber. Vanja Sutlić, preko glasnogovornika HRT-a, poručio je da ništa od toga nije istina te je najavio sudsku tužbu.

Novinari na saslušanje

No, ni tu nije kraj jer Maja Sever, Lela Knežević, Sanja Mikleušević kao i Robert Zuber dobili su poziv od strane pravne službe da se javi radi saslušanja i to do sutra. Kako saznajemo novinari su to odbili, odnosno zatražili su da saslušanje bude u prisutnosti njihovih odvjetnika koji će biti slobodni  tek krajem tjedna. 

Prema neslužbenim informacijama Prisavlje ih tereti da su davali izjave drugim medijima bez da su imali pristanak matične kuće što je protivno etičkom kodeksu HRT-a.

Saborski odbor o Sutliću

Saborski zastupnici Vesna Pusić i Milorad Pupovac već su najavili raspravu na saborskom odboru, a neki od zastupnika rekli su kako je vrijeme da Sutlić ode. Predsjednik Mesić rekao je za Sutlića da se "neće izvući", a svoju istragu najavilo je Hrvatsko novinarsko društvo.

Osim afere s Ivanom Dragičević Veličković, Sutlić se našao i na udaru medija zbog opaske voditelju Aleksandru Stankoviću kojem je zamjerio pitanja koje je postavljao splitskom gradonačelniku. Izvršni odbor Izvršnog odbor Ogranka Hrvatskog novinarskog društva pri HTV-u otvoreno mu zamjera cenzuru te da se ogriješio o zakon i ustav. Osim toga Sutlić je trebao objasniti i kupovinu jahte koja je prema navodima nekih medija kupljena na krajnje sumnjiv način.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije