54.144.14.128 US
 

Novosti iz Generalturistove mreže poslovnica

Piše:
četvrtak, 3.6.2004. 14:19
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Otvorena nova poslovnica Generaltursta i BUDGET-a u Šibeniku

Novootvorena poslovnica u Šibeniku, na adresi Trg P.Šubića 1, osamnaesta je poslovnica Generalturista i Budget rent a car-a u Hrvatskoj. Nalazi se u samom centru grada, uz jedini gradski hotel (htl Jadran) i uz zgradu sjedišta Županije, a u neposrednoj je blizini trajektne luke, autobusnog kolodvora, buduće ACI Marine i katedrale- najznačajnijeg turističkog punkta u gradu.

Poslovnica nudi sve Generalturistove usluge i najam Budgetovih vozila, a njezinim otvaranjem Generalturist potvrđuje svoju dobru pozicioniranost u šibenskoj regiji (dugogodišnje poslovanje u Vodicama, i aktualno strateško partnerstvo s Hotelskim naseljem Solaris).

Zagrebačka poslovnica "Neboder" uskoro postaje zaseban brand

Generalturistova poslovnica u Ilici 1 (Neboder), uskoro će postati zaseban brand u okviru ove agencije. Specijalizirat će se za last minute putovanja i posebna tematska putovanja. U planu je i ponuda putovanja izrađena u suradnji s nekim vodećim medijima, institucijama i tvrtkama.

Last minute putovanja i novi tržišni trendovi

LAST minute putovanja među najtraženijima su na tržištu, a ovaj sve izrazitiji globalni trend odražava se u sporim, odnosno sve kasnijim rezervacijama za, primjerice, Ljeto na Jadranu – zbog kojeg se mnoge agencije tuže na slabije rezultate bookinga za ovo ljeto.

Uzimajući u obzir da suvremeni turist od putovanja traže doživljaj i novo iskustvo, Generalturist nastoji ponuditi alternativu u vidu specijaliziranih putovanja koja, u odnosu na uobičajene last minute aranžmane, posjeduju komparativne prednosti poput sadržaja, cijene i različitih dodanih vrijednosti. U aktualnoj prodaji, u prvom su tako planu putovanja koja bilježe uzlazni trend: wellness programi, tematski programi poput pustolovnih programa na Visu ili u Trilju, akcija "Ljeto za manje od 1.000 kuna", "zeleno ljeto"- kontinentalni odmori, kao i putovanja na najatraktivnije svjetske izložbe, operna i druga kulturna događanja.

"Generalturist je očekivao ovakve trendove bookinga, pa je za ovo ljeto u startu ponudio cijelu paletu drugačijih putovanja za kojima vlada veliki interes na tržištu. Tako je u trenutno stanje bookinga ljetovanja na Jadranu pojačano rezervacijama za wellness, ljeto na kontinentu i programima jedrenja, pa ne osjećamo bitniji manjak putnika”, rekla je Dubravka Davidović, izvršna direktorica Generalturista.

Budget rent a car: 400 novih automobila u ponudi

U tijeku je godišnja obnova voznog parka Budget rent a car-a, slijedom koje u ponudu dolazi gotovo 400 novih automobila. Riječ je o jednoj od najznačajnijih karakteristika Budgetovog voznog parka, prema kojem su vozila u prosjeku stara ne više od šest mjeseci.

Nastavlja se dobra suradnja s Opelom, slijedom koje su u ponudi novi modeli Astre, predstavljene ovog travnja u Španjolskoj, a koja još nije u prodaji u Hrvatskoj (!). Novost je suradnja s Volkswagen grupom zbog koje će se u Budgetovoj ponudi naći izbor modela Polo, Golf i Audi.

Stanje prodaje

Receptiva (strani gosti u Hrvatskoj) do 31.05. ostvareno 20% više noćenja nego lani; stanje bookinga za cijelu 2004. godinu: 25% više dolazaka u odnosu na isto razdoblje lani; bolji rezultati zbog povećanja broja grupa na turama po Hrvatskoj i incentives-a ostvarenih ovog proljeća; najznačajniji porast s francuskog i prekomorskih tržišta

Ljeto (domaći putnici) sve snažniji trend last minute putovanja jedan je od razloga kojim se u Generalturistu tumači 10% slabiji rezultati prodaje ljetovanja na Jadranu nego u isto doba 2003. godine; takav se trend očekivao, pa je osobit naglasak ove godine stavljen na akcije “Ljeto za manje od 1.000 kuna” (info u prilogu), wellness, pustolovne (Trilj) i tematske  programe (Vis), te “zeleno ljeto” (kontinentalni odmori) i europska putovanja;
počele akcije snižavanja cijena za lipanjska putovanja (Solaris, Rab, Krk, Lumbarda, Hvar, Brela, Pag, Šolta, Opatija…)

Wellness- i dalje produkt s najvećim rastom: 100% u odnosu na 2003. godinu, a očekuje se nastavak trenda i tijekom ljetnih mjeseci;
niz akcija u tijeku, a u Sloveniji posebne pogodnosti na programima u gotovo svim wellness centrima

Europska putovanja: rezultati u svibnju 15% bolji nego u 2003.: najinteresantniji i dalje Pariz, Rim i Prag, slijede Nizozemska, Beč, Gardaland, Provansa, Budimpešta; u prodaji su novi programi: Irska, Tri skandinavske prijestolnice, Istanbul i klasična tura po Turskoj;

Kulturi turizam: izložbe, koncerti, operna događanja… pokazuju se dobrim motivom za putovanja, pa je tako odlična prodaja pratila ožujski posjet izložbi Moneta u Budimpešti i svibanjski posjet izložbi Kandinskog u Beču; trenutno najinteresantnije u ponudi: izložba “MoMA u Berlinu” i “Genova 04.” u suradnji s Muzejem suvremene umjetnosti

Tematski programi: očekuje nas realizacija dvaju velikih sportskih događanja: EURO 04. u Portugalu (u tijeku distribucija ulaznica i zadnja faza prodaje turističkih aranžmana) i Olimpijada u Ateni (slabiji interes rezultat je visokih cijena lokalne ponude); u pripremi je već i Svjetsko nogometno prvenstvo u Njemačkoj 2006.;

Daleke destinacije: u ponudi su trenutno putovanja: New York, Las Vegas, Novi Zeland, Bali, Kuba, Dubai, Tajland, Sri Lanka, Peru, Južnoafrička Republika; u pripremi je brošura dalekih putovanja, kao i posebni polasci za zimu 2005.

Tečajevi stranih jezika: prodaja Tečajeva u ovom trenutku bilježi porast od 15% u odnosu na isto doba lani, a najveći interes vlada za Dublin i Oxford;

Kongresi i sajmovi: uzlazni trend fizičkih i financijskih pokazatelja, usluge sve kompleksnije, pozitivni “client satisfaction” rezultati donose nove poslove; uspješno odrađene međunarodne konferencije i skupovi, te porast u segmentu incentive putovanja;

Nautika: povećanje prometa od 10% u odnosu na lani

Novost: Poklon bonovi i prigodna putovanja kao dar za posebne prilike

Nemaštoviti (i ponekad riskantni) pokloni poput knjige ili CD-a  su dobrodošli, ali predvidivi i ne osobito originalni, dok sve poželjniji postaju darovi koji primatelju ostavljaju mogućnost izbora.

Generalturist u svojim poslovnicama nudi mogućnost kupnje poklon bona za određeno putovanje ili poklon bona na iznos za putovanje po želji. Novost je mogućnost organizacije posebnih putovanja, pripremljenih po mjeri prigode za koju se poklanjaju i po mjeri individue za koju se pripremaju.

Tako je Generalturist za mladence, koji su zaljubljenici u penjanje, upravo organizirano bračno putovanje na Paklenicu, jednom su slavljeniku roditelji poklonili putovanje na koncert s prijateljima, a jednoj diplomantici – odlazak na izložbu “MoMA u Berlinu”.U pripremi je izlazak brošure Prigodna putovanja.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije