Obilježeno 35 godina poslovanja Coca-Cole u Hrvatskoj
Tekst se nastavlja ispod oglasa
COCA COLA Beverages Hrvatska (CCBH) u ovoj bi godini trebala ostvariti ukupni prihod od oko 900 milijuna kuna, neto dobit od oko 100 milijuna kuna te rekordnu prodaju više od 140 milijuna litara, rekao je predsjednik Uprave kompanije Bruno Filipi na večerašnjoj svečanosti obilježavanja 35. godina poslovanja u Hrvatskoj.
U posljednjih sedam godina, kazao je Filipi, Coca Cola je obnovila punionicu u Zagrebu te izgradila novu u Solinu. U nove proizvodne linije u tim punionicama uloženo je ukupno 140 milijuna eura.
Također u posljednjih pet godina u obrazovanje i usavršavanje kadrova uloženo je više od 10 milijuna kuna dok će se, kazao je Filipi, u iduće tri godine za obuku i obrazovanje izdvojiti isto toliko sredstava.
Prema njegovim riječima CCBH je najjači proizvođač bezalkoholnih proizvoda na domaćem tržištu i tržišni lider u tri kategorije: karboniziranim napicima, vočnim sokovima i čajevima. Danas na tržište ta tvrtka plasira čak 65 marki i pakovanja.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U sklopu obilježavanja obljetnice poslovanja tvrtke u Hrvatskoj CCBH je prošloga tjedna izdala i svoje socijalno izvješće, prvo takvo izvješće o socijalnom učinku jedne tvrtke do sad objavljeno u Hrvatskoj. U njemu je između ostaloga navedeno kako će se društveni utjecaj poslovanja tvrtke i nadalje smatrati temeljenim pokazateljem vrijednosti, postupaka, strategije i rada.
(Hina) tp ln
U posljednjih sedam godina, kazao je Filipi, Coca Cola je obnovila punionicu u Zagrebu te izgradila novu u Solinu. U nove proizvodne linije u tim punionicama uloženo je ukupno 140 milijuna eura.
Također u posljednjih pet godina u obrazovanje i usavršavanje kadrova uloženo je više od 10 milijuna kuna dok će se, kazao je Filipi, u iduće tri godine za obuku i obrazovanje izdvojiti isto toliko sredstava.
Prema njegovim riječima CCBH je najjači proizvođač bezalkoholnih proizvoda na domaćem tržištu i tržišni lider u tri kategorije: karboniziranim napicima, vočnim sokovima i čajevima. Danas na tržište ta tvrtka plasira čak 65 marki i pakovanja.
U sklopu obilježavanja obljetnice poslovanja tvrtke u Hrvatskoj CCBH je prošloga tjedna izdala i svoje socijalno izvješće, prvo takvo izvješće o socijalnom učinku jedne tvrtke do sad objavljeno u Hrvatskoj. U njemu je između ostaloga navedeno kako će se društveni utjecaj poslovanja tvrtke i nadalje smatrati temeljenim pokazateljem vrijednosti, postupaka, strategije i rada.
(Hina) tp ln
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati