OMV: I bez INA-e nastavljamo uspješnu strategiju rasta
GLAVNI izvršni direktor OMV-a Wolfgang Ruttenstorfer, jedne od najvećih austrijskih kompanija koja kotira na burzi, u četvrtak je priopćio da odluka hrvatske Vlade o prodaji 25 posto plus jedne dionice INA-e mađarskoj kompaniji MOL neće utjecati na OMV-ovu uspješnu strategiju rasta u središnjoj i istočnoj Europi.
"Godine 2001. definirali smo jasnu strategiju: jačanje tržišnog položaja do 2008. putem organskog rasta (rast kompanije postignut bez kupovine drugih kompanija) te putem izabranih akvizicija", tj. kupovine drugih kompanija", rekao je Ruttenstorfer prema priopćenju tvrtke.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Kupovina INA-e uklopila bi se u tu našu strategiju i stoga smo ponudili 420 milijuna dolara, no od početka je bilo jasno da svoj cilj možemo postići i bez te opcije", dodaje se u priopćenju.
OMV dominira tržištem u srednjoj i istočnoj Europi s udjelom tržišta od 12 posto i 1.736 crpki u 12 zemalja.
"Godine 2001. definirali smo jasnu strategiju: jačanje tržišnog položaja do 2008. putem organskog rasta (rast kompanije postignut bez kupovine drugih kompanija) te putem izabranih akvizicija", tj. kupovine drugih kompanija", rekao je Ruttenstorfer prema priopćenju tvrtke.
"Kupovina INA-e uklopila bi se u tu našu strategiju i stoga smo ponudili 420 milijuna dolara, no od početka je bilo jasno da svoj cilj možemo postići i bez te opcije", dodaje se u priopćenju.
OMV dominira tržištem u srednjoj i istočnoj Europi s udjelom tržišta od 12 posto i 1.736 crpki u 12 zemalja.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati