54.80.209.254 US
 

Osam posto više turista u Zagrebu nego lani: Odsad mogu razgledavati Indie ili skriveni Zagreb

Piše: M.P.Š.
petak, 11.7.2014. 15:43
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Screenshot: betherezagreb.com

DA je Zagreb sve atraktivnija turistička destinacija pokazuje stalan porast u broju dolazaka i noćenja turista. Tako je bilo i u lipnju ove godine kad je u Zagreb došlo 92.152 posjetitelja koji su ostvarili 155.008 noćenja. To je u odnosu na lipanj 2013. godine porast od 8 posto u dolascima i 6 posto u noćenjima.

Najbrojniji gosti došli su iz Južne Koreje, SAD-a, Njemačke, Velika Britanije i Japana.

"Inače, od u prvih pola godine u glavnom gradu Hrvatske boravilo je ukupno 378.601 gostiju, a ostvareno je 666.373 noćenja, što, predstavlja porast od 10 posto u dolascima te 9 posto u noćenjima. Prva tri mjesta po broju dolazaka zauzeli su gosti iz Južne Koreje, Njemačke i Italije, dok su u noćenjima na prvom mjestu gosti iz SAD-a, a slijede ih gosti iz Njemačke i Italije", rekla je Darja Juzbašić, glasnogovornica TZGZ-a.

Kako bi ističe, sve brojniji posjetitelji još bolje upoznali naš grad, Turistička zajednica grada Zagreba lansirala je novu mobilnu aplikaciju Zagreb Be There koja posjetiteljima Zagreba predlaže različite tematske puteve za obilazak glavnoga grada Hrvatske, uz pomoć pametnih telefona.

Aplikacija, za sada, nudi pet mogućih ruta od kojih svaka predstavlja Zagreb na ponešto drugačiji način. Tako je jedna od ruta Svemirski Zagreb na kojoj se nalaze lokacije svih prizemljenih planeta sunčeva sustava iz umjetničkih instalacija Ivana Kožarića i Davora Preisa.


Skrivena mjesta ili Indie Zagreb

Ruta Skrivena mjesta, primjerice, otkriva posljednji gornjogradski bunar, napušteno groblje u Jurjevskoj ili oslikanu vodenu pumpu posvećenu Dinu Dvorniku iz serije Pimp my Pump, dok se na ruti Indie Zagreb nalaze Muzej prekinutih veza, Muzej ulične umjetnosti ili spomen-ploča Tomislavu Gotovcu Zagreb, volim te u Ilici.

Tu su još i rute Osvježavajući i Klasični Zagreb. Projekt su osmislile i realizirale reklamna agencija Bruketa&Žinić OM i digitalna agencija Brlog, u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba.

Aplikacija funkcionira na iPhone i Android sustavima mobilnih uređaja, a temelji se na takozvanom gamification principu, odnosno pravilima preuzetim iz računalnih igara, što je trenutno vrlo popularno. Tako se turisti koristeći Zagreb Be There trebaju virtualno checkirati, odnosno prijaviti, na svakoj lokaciji do koje stignu, a kada dovrše čekaju ih nagrade poput popusta na ulaznice i sličnog", rekla je Darja Juzbašić.

Aplikacija se može preuzeti s mikrostranice betherezagreb.com ili putem QR koda na lecima koji se mogu pronaći na svim važnijim turističkim punktovima u Zagrebu.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije