54.145.69.236 US
 

otvorena dionica novi marof-varaždin, autoceste zagreb-goričan

Piše:
nedjelja, 16.11.2003. 11:57
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Posljednja dionica autoceste ZagrebGoričan, od Novog Marofa do Varaždina, duljine 13,6 kilometara, iza 11 sati otvorena je za promet. L

Time je završena gradnje autoceste Zagreb-Goričan, u ukupnoj dužini od 97 kilometara.

Dionica autoceste izvedena je u punom profilu, a na njoj je sagrađeno 11 objekata, od kojih se po težini građenja i zahtjevnosti najviše izdvajaju dva tunela, Hrastovec i Vrtlinovec.

Vrijednog gradnje te dionice iznosi 855 milijuna kuna.

Ministar javnih radova, obnove i graditeljstva Radimir Čačić, na prigodnoj svečanosti otvaranja kazao je da je Zagreb-Goričan prvi cestovni smjer koji ova Vlada završava u potpunosti. Naglasio je kako je on važan za gospodarski i prometni razvitak varaždinskog područja i Hrvatske u cijelosti.

"Usprkos nekim najavama iz medija projekt gradnje autocesta neće se zaustaviti, a sve dozvole nadležnih institucija ministarstava koje trebamo imati, imamo, dok će za 15 do 20 dana biti izdana i uporabna dozvola za cestovni smjer koji danas otvaramo", rekao je Čačić.

Po njegovim riječima prije 2000. godine se na uporabne dozvole za ceste čekalo desetke godina, a neke od prije izgrađenih cesta još ih nemaju.

Govoreći o novootvorenoj dionici od Novog Marofa do Varaždina, Čačić je kazao da je riječ o najzahtjevnijoj dionici ikad napravljeno u Hrvatskoj, zbog geološki nepovoljnog tla, te da je od nje teža samo dionica Krapina-Macelj. Istaknuo je da je time pokazano da hrvatsko građevinarstvo može odgovoriti na najzahtjevnije projekte.

Čačić je također napomenuo da je gradnja tunela na dionici Novi Marof-Varaždin, stajala po metru deset puta više nego prosječna cijena gradnje tunela u kamenu.

Ministar vanjskih poslova Tonino Picula, koji je na otvaranju bio izaslanik premijera Ivice Račana, rekao je, uz ostalo, da "zahvaljujući izvanrednom uspjehu projekta gradnje autocesta, Hrvatska postaje sve više nalik zemljama Europske unije, čije ćemo članica postati za nekoliko godina".

Predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta, Stanko Kovač, kazao je da je puštanjem u promet ove dionice ispunjen Vladin program cestogradnje za ovu godinu, kojim je bilo predviđeno puštanje u promet 150 kilometara novih autocesta. Dodao je da su također, unatoč težini, hrvatski graditelji uspjeli završiti posao prije roka, koji je bio travanj 2004. godine.

Najavio je i da će do kraja godine cestarina na autocesti Zagreb-Goričan ostati isti, 10 kuna, a nakon 1. siječnja 2004. na toj autocesti će biti uveden moderan zatvoreni sustav naplate, koji će, među ostalim, omogućavati plaćanje cestarine elektronički bez zaustavljanja automobila.



(Hina) nz sp

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije