Otvoreno pismo sindikata HŽ-a Sanaderu u povodu kontradikcija oko modernizacije HŽ-a
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PET sindikata Hrvatskih željeznica (HŽ) uputilo je danas otvoreno pismo premijeru Ivi Sanaderu u povodu, kako navode, kontradiktornih izjava predstavnika Vlade o projektu modernizacije HŽ-a.
"Mi, sindikati potpisnici Kolektivnog ugovora, zagovornici smo projekta modernizacije, ali napominjemo da modernizacija ne počinje i ne završava projektom ličke pruge i kupnjom nagibnih vlakova. Uostalom, taj dio projekta nije ni upitan", kaže se u otvorenom pismu.
Zbog toga sindikati pitaju Sanadera je li modernizacija HŽ-a dio projekta ulaska Hrvatske u EU, te što znači usporavanje modernizacije HŽ-a, kao i posljedice usporavanja s obzirom na rokove približavanja ulaska u EU?
Sindikati smatraju da je rješenje nastale situacije u uspostavi socijalnog dijaloga i zaustavljanju izmjena Zakona o željeznici, jer ih je Svjetska banka informirala da ulaganja u modernizaciju HŽ-a ne povećavaju proračunski deficit.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Zagovornici smo nastavka predviđenih ulaganja koja jamče sigurno prometovanje vlakova na cijeloj mreži HŽ-a, kao i opstanak Hrvatskih željeznica u okviru EU", naglašavaju sindikati.
Jedino moderna željeznica može biti konkurentna i tržišno sposobna, ističu sindikati te dodaju da, ako bude političke volje, modernizacija HŽ-a ne može biti upitna.
Sindikati napominju da su se prije upućivanja otvorenog pisma obratili resornom ministru, Upravi i nadzornom odboru HŽ-a, no od njih nisu dobili nikakve relevantne informacije.
"Mi, sindikati potpisnici Kolektivnog ugovora, zagovornici smo projekta modernizacije, ali napominjemo da modernizacija ne počinje i ne završava projektom ličke pruge i kupnjom nagibnih vlakova. Uostalom, taj dio projekta nije ni upitan", kaže se u otvorenom pismu.
Zbog toga sindikati pitaju Sanadera je li modernizacija HŽ-a dio projekta ulaska Hrvatske u EU, te što znači usporavanje modernizacije HŽ-a, kao i posljedice usporavanja s obzirom na rokove približavanja ulaska u EU?
Sindikati smatraju da je rješenje nastale situacije u uspostavi socijalnog dijaloga i zaustavljanju izmjena Zakona o željeznici, jer ih je Svjetska banka informirala da ulaganja u modernizaciju HŽ-a ne povećavaju proračunski deficit.
"Zagovornici smo nastavka predviđenih ulaganja koja jamče sigurno prometovanje vlakova na cijeloj mreži HŽ-a, kao i opstanak Hrvatskih željeznica u okviru EU", naglašavaju sindikati.
Jedino moderna željeznica može biti konkurentna i tržišno sposobna, ističu sindikati te dodaju da, ako bude političke volje, modernizacija HŽ-a ne može biti upitna.
Sindikati napominju da su se prije upućivanja otvorenog pisma obratili resornom ministru, Upravi i nadzornom odboru HŽ-a, no od njih nisu dobili nikakve relevantne informacije.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati