Philips objavio čistu dobit od 1,172 milijuna eura u trećem tromjesečju
TVRTKA Philips predstavila je financijske rezultate za treće tromjesečje 2004. godine. Rezultati poslovanja objavljeni su danas ujutro na službenoj stranici tvrtke. Prema najnovijim rezultatima, Philips je prijavio čistu dobit od 1,172 milijuna eura, uključujući dobit od 743 milijuna eura ostvarenu na prvim izdanjima dionica.
Philips je zabilježio čistu dobit od 1.172 milijuna eura (0,92 eura po dionici), u odnosu na čistu dobit od 124 milijuna eura (0,10 eura po dionici) u istom razdoblju prošle godine.
Prodaja je iznosila 7,229 milijuna eura što predstavlja porast od 3% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Slabiji dolar i njemu srodne valute dovele su do efekta pada od 3%. Usporediva prodaja porasla je za 8%.
Dobit iz poslovanja iznosila je 1,019 milijuna eura, uključujući neoporezivu dobit od 635 milijuna eura vezanu uz prvo javno izdavanje dionica NAVTEQ-a. U trećem tromjesečju 2003. godine u poslovanju je zabilježen gubitak od 126 milijuna eura. U to je uključen iznos od 208 milijuna eura za restrukturiranje i trošak smanjenja vrijednosti imovine.
Nekonsolidirana poduzeća pridonijela su 337 milijuna eura čistoj dobiti, uključujući dobit od 108 milijuna eura vezanu uz prvo javno izdavanje dionica LG.Philips LCD-a. U trećem tromjesečju 2003. godine dobit od nekonsolidiranih poduzeća iznosila je ukupno 239 milijuna eura, u što je uključena čista dobit u iznosu od 53 milijuna eura od izdavanja dionica.
Priljev je ove godine iznosio 292 milijuna eura, dok je u trećem tromjesečju 2003. godine iznosio 376 milijuna eura. Zalihe su kao postotak od prodaje iznosile 13,4%, što je na istoj razini kao u trećem tromjesečju 2003 godine.
Gerard Kleisterlee, predsjednik uprave i generalni direktor Philipsa: "Treće tromjesečje predstavlja još jedno solidno tromjesečje za Philips, a rezultati se popravljaju na širokom području. Zapravo bismo bili izuzetno zadovoljni da nije došlo do pada marži u odjelu Potrošačke elektronike gdje su iste, osobito kod Flat TV-a te DVD-a i RW-a, dospjele pod jaki pritisak na vrlo konkurentnom potrošačkom tržištu. Zbog ovih teških tržišnih uvjeta brz oporavak marži u Kućanskim aparatima i Osobnoj njezi čini se još impresivnijim. Medicinski sustavi, Rasvjeta i Poluvodiči ostvarili su dobre rezultate, što se temelji na inovaciji proizvoda i efikasnosti poslovanja. Očekivanim lansiranjem novog branda i osnivanjem nove poslovne jedinice za Potrošačko zdravlje i wellness ističemo našu predanost snažnom rastu i profitabilnosti kroz transformaciju u tvrtku za zdravstvo, lifestyle i tehnologiju. "
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati