54.81.78.135 US
 

Podravka u prvih 6 mjeseci ostvarila 47,5 milijuna kuna dobiti

Piše:
četvrtak, 4.8.2005. 15:12
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

GRUPA Podravka je u prvih 6 mjeseci ove godine ostvarila ukupan prihod od 1,64 milijarde kuna, što je povećanje od 1 posto u odnosu na ostvareno u istom razdoblju 2004. godine.

U strukturi ukupnog prihoda 97 posto čine prihodi od prodaje, dok su 3 posto ostali prihodi. U prvoj polovici ove godine Grupa Podravka je ostvarila neto dobit od 47,5 milijuna kuna.

Ukupno ostvareni rashodi u prvih 6 mjeseci 2004. godine iznose 1.588,2 mil. kn i na razini su prošlogodišnjih.

Na financijske izvještaje Grupe za razdoblje 1.-6.2005. značajni utjecaj imale su izmjene internih računovodstvenih politika, te izmjene u MSFI koje su primjenjene u prikazu polugodišnjih rezultata (detaljnije objašnjenje u napomeni na dnu stranice).

Prihodi od prodaje iznose 1,59 milijardi kuna, što je za 1 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.

Na hrvatskom tržištu ostvaren je prihod od 851,7 milijuna kuna i za 3 posto je veći u odnosu na prošlogodišnji.

Na inozemnim tržištima ostvareni prihod je iznosio 738,2 milijuna kuna, čime prihod od prodaje na inozemnim tržištima u ukupnom prihodu sudjeluje sa 46, 4 posto.

Na tržištu jugoistočne Europe prodaja je veća za 4 posto, istočne Europe 3 posto, dok je na tržištu zapadne Europe na razini prošlogodišnjih 95 milijuna kuna. Pad u iznosu od 10 posto zabilježen je na tržištu centralne Europe.

Najveći utjecaj na pad prodaje tog tržišta ima češko tržište gdje je najveći pad prodaje ostvaren u kategoriji riže, leguminoze i ostalih proizvoda.

Pad na tržištu Češke iznosi 22 posto i nastao je zbog povlačenja velikih količina robe od strane kupaca radi očekivanja poskupljenja prilikom ulaska Češke u EU.

Prodaja proizvoda iz segmenata prehrane i pića u prvoj polovici ove godine porasla je za 2 posto, dok je farmaceutika zabilježila pad od 3 posto.

Gledano po grupama proizvoda najznačajniji porast prodaje ostvario je program mesa i mesnih proizvoda (21 posto).

Zatim slijede Podravka jela (8 posto), trgovačka roba (8 posto), pića (7 posto).

Osjetniji pad zabilježen je u kategoriji riže i leguminoza, i to 18 posto.

Uz to, iz Podravkinog poslovanja u prvom polugodištu vrijedi izdvojiti Euromoneyevu nagradu za izvrsnost u poslovanju, imenovanje nove Uprave, te nagradu Superbrand u Rusiji za Podravkinu najznačajniju robnu marku - Vegetu.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije