Podravka u prvih 6 mjeseci ostvarila 47,5 milijuna kuna dobiti
GRUPA Podravka je u prvih 6 mjeseci ove godine ostvarila ukupan prihod od 1,64 milijarde kuna, što je povećanje od 1 posto u odnosu na ostvareno u istom razdoblju 2004. godine.
U strukturi ukupnog prihoda 97 posto čine prihodi od prodaje, dok su 3 posto ostali prihodi. U prvoj polovici ove godine Grupa Podravka je ostvarila neto dobit od 47,5 milijuna kuna.
Ukupno ostvareni rashodi u prvih 6 mjeseci 2004. godine iznose 1.588,2 mil. kn i na razini su prošlogodišnjih.
Na financijske izvještaje Grupe za razdoblje 1.-6.2005. značajni utjecaj imale su izmjene internih računovodstvenih politika, te izmjene u MSFI koje su primjenjene u prikazu polugodišnjih rezultata (detaljnije objašnjenje u napomeni na dnu stranice).
Prihodi od prodaje iznose 1,59 milijardi kuna, što je za 1 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Na hrvatskom tržištu ostvaren je prihod od 851,7 milijuna kuna i za 3 posto je veći u odnosu na prošlogodišnji.
Na inozemnim tržištima ostvareni prihod je iznosio 738,2 milijuna kuna, čime prihod od prodaje na inozemnim tržištima u ukupnom prihodu sudjeluje sa 46, 4 posto.
Na tržištu jugoistočne Europe prodaja je veća za 4 posto, istočne Europe 3 posto, dok je na tržištu zapadne Europe na razini prošlogodišnjih 95 milijuna kuna. Pad u iznosu od 10 posto zabilježen je na tržištu centralne Europe.
Najveći utjecaj na pad prodaje tog tržišta ima češko tržište gdje je najveći pad prodaje ostvaren u kategoriji riže, leguminoze i ostalih proizvoda.
Pad na tržištu Češke iznosi 22 posto i nastao je zbog povlačenja velikih količina robe od strane kupaca radi očekivanja poskupljenja prilikom ulaska Češke u EU.
Prodaja proizvoda iz segmenata prehrane i pića u prvoj polovici ove godine porasla je za 2 posto, dok je farmaceutika zabilježila pad od 3 posto.
Gledano po grupama proizvoda najznačajniji porast prodaje ostvario je program mesa i mesnih proizvoda (21 posto).
Zatim slijede Podravka jela (8 posto), trgovačka roba (8 posto), pića (7 posto).
Osjetniji pad zabilježen je u kategoriji riže i leguminoza, i to 18 posto.
Uz to, iz Podravkinog poslovanja u prvom polugodištu vrijedi izdvojiti Euromoneyevu nagradu za izvrsnost u poslovanju, imenovanje nove Uprave, te nagradu Superbrand u Rusiji za Podravkinu najznačajniju robnu marku - Vegetu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati