Pomoćnica ministrice zaštite okoliša o novinama inspekcije
Tekst se nastavlja ispod oglasa
POMOĆNICA ministrice zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva, zadužena za inspekcijske poslove, Josipa Blažević Perušić održala je radni sastanak s pročelnicimanačelnicima svih 11 područnih jedinica na kojemu su razmatrali stanje, probleme u radu i novine u postupanju, a vezano uz primjenu novih zakona zakona o otpadu i o gradnji, priopćilo je danas Ministarstvo.
Na sastanku je zaključeno da bi cijeli sustav inspekcije trebalo informatizirati, kako bi se inspektorima omogućio normalan rad i povećala učinkovitost, a ujedno i ubrzao nadzor nad radom svakog pojedinog inspektora, te javnosti omogućilo da brzo dođe do podataka koje traži. Ostvarenje toga cilja, kako se navodi, zahtijeva znatna financijska sredstva.
Raspravljalo se i o aktivnostima i mjerama iz ovogodišnjeg plana, u smislu poboljšanja kvalitete i kontrole rada. Inspekcija želi poboljšati komunikaciju i odnos unutar državnih tijela, što se posebice odnosi na urede državne uprave u županijama. U tom smislu, umjesto dosadašnjih 11, inspekcija će biti podijeljena u 20 područnih jedinica, koje će se poklapati s granicama županija. Jedino će Zagrebačka županija i Grad Zagreb biti spojeni u jednoj područnoj jedinici.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Izrađen je plan obilaska područnih jedinica radi boljeg upoznavanja sa specifičnim problemima svake područne jedinice kako bi se ti problemi što učinkovitije mogli ukloniti.
Organizacija rada i kadrovska pitanja ocijenjeni su kao najveći problemi u radu inspekcije Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva. Najveći problem je, kako se navodi, fluktuacija i trenutačno nedovoljna popunjenost kadrovima u obje inspekcije, građevinskoj i inspekciji zaštite okoliša. Zaključeno je i da se edukacija inspektora mora bitno poboljšati. Bilo je riječi i o godišnjem izvješću inspekcije koje će, kako se očekuje, biti završeno u veljači, stoji u današnjem priopćenju Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva.
Na sastanku je zaključeno da bi cijeli sustav inspekcije trebalo informatizirati, kako bi se inspektorima omogućio normalan rad i povećala učinkovitost, a ujedno i ubrzao nadzor nad radom svakog pojedinog inspektora, te javnosti omogućilo da brzo dođe do podataka koje traži. Ostvarenje toga cilja, kako se navodi, zahtijeva znatna financijska sredstva.
Raspravljalo se i o aktivnostima i mjerama iz ovogodišnjeg plana, u smislu poboljšanja kvalitete i kontrole rada. Inspekcija želi poboljšati komunikaciju i odnos unutar državnih tijela, što se posebice odnosi na urede državne uprave u županijama. U tom smislu, umjesto dosadašnjih 11, inspekcija će biti podijeljena u 20 područnih jedinica, koje će se poklapati s granicama županija. Jedino će Zagrebačka županija i Grad Zagreb biti spojeni u jednoj područnoj jedinici.
Izrađen je plan obilaska područnih jedinica radi boljeg upoznavanja sa specifičnim problemima svake područne jedinice kako bi se ti problemi što učinkovitije mogli ukloniti.
Organizacija rada i kadrovska pitanja ocijenjeni su kao najveći problemi u radu inspekcije Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva. Najveći problem je, kako se navodi, fluktuacija i trenutačno nedovoljna popunjenost kadrovima u obje inspekcije, građevinskoj i inspekciji zaštite okoliša. Zaključeno je i da se edukacija inspektora mora bitno poboljšati. Bilo je riječi i o godišnjem izvješću inspekcije koje će, kako se očekuje, biti završeno u veljači, stoji u današnjem priopćenju Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati