Predstavljeni TV spotovi "Hrvatska zemlja znanja" i "Športom protiv droge"
Tekst se nastavlja ispod oglasa
NA HRVATSKOJ televiziji (HTV) od jeseni će se početi prikazivati tri promidžbena spota kojima se žele promicati vrijednosti znanja te borbe protiv droge putem športa, rečeno je na današnjem predstavljanju spotova na HRT-u.
Dva spota pod nazivom "Športom protiv droge" i jedan "Hrvatska zemlja znanja" u ime pokretača projekta predstavili su ministar znanosti, obrazovanja i športa Dragan Primorac te direktorica programa HTV-a Marija Nemčić.
Po riječima ministra Primorca, projektom se želi progovoriti protiv poroka te istovremeno napraviti afirmativan iskorak koji će Hrvatsku predstaviti kao zemlju znanja.
"Željeli smo pokazati da se u Hrvatskoj potiču vrijednosti koje su čak pomalo i zaboravljene", kazao je Primorac, zahvalivši se HRT-u na financijskoj, tehničkoj i idejnoj potpori.
Dodao je da sustav obrazovanja i znanja konačno mora dobiti mjesto u društvu koje mu pripada, jer će u protivnom Hrvatska na europskom tržištu, koje će do kraja desetljeća potraživati stotine tisuća mladih znanstevnika, biti osuđena na primitivna zanimanja.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U spotovima je sudjelovalo 25 sportaša i klubova. Među njima su poznati rukometni, vaterpolo i nogometni reprezentativci, atletičari, osvajači medalja u borilačkim sportovima te nekadašnji vrhunski sportaši.
Direktorica HTV-a Marija Nemčić izrazila je zadovoljstvo što javna televizija može sudjelovati u takvom projektu. To je jedna od glavnih uloga javne televizije, koja takve kvalitetne poruke treba pokazati u svom programu, kazala je Nemčić.
Dva spota pod nazivom "Športom protiv droge" i jedan "Hrvatska zemlja znanja" u ime pokretača projekta predstavili su ministar znanosti, obrazovanja i športa Dragan Primorac te direktorica programa HTV-a Marija Nemčić.
Po riječima ministra Primorca, projektom se želi progovoriti protiv poroka te istovremeno napraviti afirmativan iskorak koji će Hrvatsku predstaviti kao zemlju znanja.
"Željeli smo pokazati da se u Hrvatskoj potiču vrijednosti koje su čak pomalo i zaboravljene", kazao je Primorac, zahvalivši se HRT-u na financijskoj, tehničkoj i idejnoj potpori.
Dodao je da sustav obrazovanja i znanja konačno mora dobiti mjesto u društvu koje mu pripada, jer će u protivnom Hrvatska na europskom tržištu, koje će do kraja desetljeća potraživati stotine tisuća mladih znanstevnika, biti osuđena na primitivna zanimanja.
U spotovima je sudjelovalo 25 sportaša i klubova. Među njima su poznati rukometni, vaterpolo i nogometni reprezentativci, atletičari, osvajači medalja u borilačkim sportovima te nekadašnji vrhunski sportaši.
Direktorica HTV-a Marija Nemčić izrazila je zadovoljstvo što javna televizija može sudjelovati u takvom projektu. To je jedna od glavnih uloga javne televizije, koja takve kvalitetne poruke treba pokazati u svom programu, kazala je Nemčić.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati