PricewaterhouseCoopers nadzirat će provodi li Agrokor mjere za zaštitu tržišnog natjecanja nakon preuzimanja Mercatora
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Arhiva
PRICEWATERHOUSECOOPERS nadzirat će Agrokor u provedbi mjera koje im je odredila Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN), kako bi se uklonili negativni učinci koncentracije nakon preuzimanja Mercatora.
AZTN je u travnju ove godine predstavio uvjete pod kojima je Todoriću dopušteno preuzeti Agrokor.
Prema uvjetima Agencije Todorić mora prodati ili dati u dugoročni najam čak 96 trgovina iz kombinirane mreže Konzuma i Mercatora čiji ukupni prihod čini gotovo 60 posto prihoda Mercatora Hrvatska iz 2012. godine.
Agrokor na području Zagreba morati odreći 26 prodajnih mjesta, a na području Zagrebačke županije 19 prodavaonica. U još 13 županija Agrokor se mora odreći 51-og prodajnog mjesta.
Ukoliko Agrokor prodajne mjesta ne uspije prodati ili iznajmiti u propisanom roku, dužan im je promijeniti namjenu. Kao krajnja mjera, ukoliko ne uspije prodaja, najam ili promjena namjene, Agrokor ih mora zatvoriti na rok od pet godina.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati