54.90.159.192 US
 

Pula: Predstavljen vizualni identitet filmskog festivala

Piše:
petak, 4.7.2003. 19:06
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

U PULI je danas predstavljen vizualni identitet i promidžbeni spot ovogodišnjega jubilarnoga 50. "Pula film festivala".

Kako je na konferenciji za tisak rekao vršitelj dužnosti ravnatelja pulskog festivala Tedi Lušetić, ishodište identiteta je njegova obljetnica i vjerna publika koja ga prati već 50 godina, koje je zadnjih godina u Areni, na žalost, bilo sve manje.

Znakom dominira brojka 50, slika pulske Arene, filmska vrpca i oko nje slika publike.

Po riječima dizajnera vizualnog identiteta Noela Mirkovića upravo zbog toga težište je na ponovnoj uspostavi osjećaja Puljana prema festivalu.

Materijale, odnosno plakate ovih će dana moći vidjeti i Puljani jer osim "jumbo", malog i "city-light" plakata tiskano je i pet tisuća promidžbenih letaka koji će biti podijeljeni i među turistima jer će filmovi biti podslovljeni.

"To je samo jedan od načina na koji se festival želi popularizirati i vratiti mu stari sjaj i publiku", izjavio je v.d. ravnatelja Lušetić.

Dodao je kako će se na HTV-a od 10. srpnja emitirati "jingle" i spot autora Deana Bertoldija u kojem filmska zvijezda John Malkovich, nedavni gost Pula film festivala, poziva publiku da dođe na festival.

Kako bi pomogao promidžbu festivala, Malkovich je u spotu sudjelovao bez ikakve naknade, dodao je Bertoldi.

U službenoj festivalskoj konkurenciji od 19. do 24. srpnja u Areni će biti prikazano osam filmova.
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije