54.82.112.193 US
 

"Možda su hrvatski policajci micali Tošin Touareg ili ukrali dokaze"

Piše:
srijeda, 7.11.2007. 10:39
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

NI NAKON što su iz Hrvatske već u više navrata demantirani njihovi navodi o tome da je zapravo "kamion udario u Touareg" u kojem se nalazio Toše Proeski te da je "Hrvatska montirala proces" i "napravila namjerne propuste u istrazi", makedonski list Večer ne odustaje od svoje teorije zavjere, iako iz jednog u drugi redak već demantiraju sami sebe.

Nakon što su prvog dana "ekskluzivno" objavili kako je "kamion nakon sudara s Tošinim terencem ostao neoštećen", a već jučer tvrdili kako "oštećenja na kamionu dokazuju da se kamion zanio, pa je prikolica tegljača bočno udarila u Touareg", danas svoju "ekskluzivu" ponosno "dokazuju" snimkama koje je sinoć objavila Nova TV, jer u njima vide "potvrdu" svoje tvrdnje da je "došlo do bočnog udara". Naravno, usput zamjeraju hrvatskim medijima to što su "stali u obranu istrage provedene u Hrvatskoj".

"U dva dana smo objavili do sada nepoznate detalje o prometnoj nesreći u kojoj je poginuo Toše Proeski, među kojima i to da Touareg nije udario u stražnji dio kamiona, nakon čega se podvukao pod njega i potom je takav spljošten odbačen na ogradu autoputa", piše Večer i navodi kako "jučer objavljene fotografije nedvosmisleno pokazuju kako su oštećenja na kamionu s njegove lijeve strane, a ne odostraga". Taj list navodi kako su "deformacije u dužini od zadnjeg lijevog kotača do stražnjeg branika kamiona, koji je tek malo oštećen", dok odostraga nema "ama baš ništa". "To dokazuje - kontakt između terenca i kamiona je bio bočan. Terenac je u trenutku udara bio pokraj, a ne iza kamiona", tvrde iznova.

Hrvatska kriva i jer je slučaj prepustila Makedoniji

U "moru krivnje" svaljenom na leđa Hrvatske, Večer ponovno proziva policiju i istražne suce kako nisu uzeli izjave od vozača terenca Georgija Georgijevskog i od putnice u vozilu, Tošine menadžerice Ljiljane Petrović. Našim pravosudnim organima se predbacuje i to što su "izjavljivali da je vozač zaspao, došlo je do sudara i Toše je poginuo", a potom su, s obzirom da su i vozač i poginuli Toše Makedonci, odlučili kako je "najbolje da se sudski proces vodi u Makedoniji, a ne u Hrvatskoj". "Svega toga je previše da bi bilo slučajno", tvrdi list. Pretpostavimo, da je kojim slučajem Hrvatska odlučila zadržati nadležnost nad slučajem, vjerojatno bi nam se predbacivalo jer sudimo njihovom državljaninu.

"Trn u oku" Večeri je to što u prometnoj nesreći "nisu sudjelovali samo Makedonci". "Terenac je imao sudar s kamionom, ne sam od sebe. Taj kamion ima talijanske registracije, srpsku prikolicu i vozača koji je srpski državljanin, a ne Makedonac. I on je sudionik u prometnoj nesreći, a samo Sud može utvrditi tko je krivac. Potencijalno, vozač kamiona je mogući krivac za nesreću jednako kao i vozač terenaca", piše list.

A Nova TV je samom objavom fotografija oštećenog kamiona "otvorila protivničku vatru na sebe" - Večer se zgraža činjenicom što "u nedostatku dokaza kojim bi demantirali tvrdnje objavljene u Večeri, mijenjaju temu i trude se prezentirati da je slučaj završen - čovjek je poginuo i sve se smirilo, pa nema potrebe za sudskim postupkom. Kao zamjenu za činjenice nude nam prikaz po modelu španjolske sapunice - za sve je bila kriva pohlepna menadžerica Toše Proeskog, Ljiljana Petrović, koja je stvorila njegovu karijeru i bila uz njega svake sekunde, pa i tog kobnog jutra u terencu", piše Večer.

"Izrabljivanje, i unaprijed isplaćeni honorari, nisu ništa naspram prometne nesreće za koju nema istrage"

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Večer u tome što je Petrović "forsirala Tošu da mnogo radi" ne vidi ništa čudno. Jednako tako nije važno ni to što je Petrović potpisala ugovor za Tošin novogodišnji koncert u Budvi, za što mu je isplaćen i predujam. Sve to za taj makedonski list nije ništa naspram "činjenice" da je "došlo do nesreće s poginulom osobom, a nema istrage".

No ni tu nije kraj optužbama koje je Nova TV navukla na sebe - ugovor o Tošinom koncertu u Budvi, kojeg su objavili, prema pisanju Večeri je ukraden, pa ta televizija "za svoje špekulacije koristi materijale steknute u kaznenom djelu krađe". Makedonski list tvrdi i kako je "ugovor nepotpun jer na njemu nedostaje potpis Toše Proeskog".

Podsjetimo, prije dva dana Večer je objavio kako je policija osobne stvari Liljane Petrović "pokupila s mjesta nesreće i donijela ih u bolnicu, gdje su im, osim Petrović, pristup imali bolničko osoblje, najmanje dvojica policajaca i prijatelji teško ozlijeđenog vozača Touarega Georgija Georgijevskog, koji su ga došli posjetiti". List tvrdi da je pritom "netko lešinarski ukrao ugovor o novogodišnjem nastupu iz torbice Liljane Petrović", kojeg su objavili Fokus i Nova TV. U cijeloj priči Večer vidi temelje za "otvaranje nove stranice u istrazi", jer "ako je netko mogao ukrasti predmete koji su pripadali sudionicima prometne nesreće, koji nisu dio dokaznog materijala, tada policija i istražitelji imaju novi problem: tko će im vjerovati da se nije kralo ili pomicalo nešto drugo u terencu".

"Jedini dobitnik u cijeloj ovoj priči je Volkswagen"

Večer se osvrće i na "proturječne izjave" hrvatskih pravosudnih organa koji su "22. listopada objavili kako Toše i vozač nisu bili vezani, pa se zato nisu aktivirali zračni jastuci, a potom su objavili posve proturječnu informaciju". Pitaju se i "kome koristi objava špekulacija o tome da se vozač i menadžerica ničega ne sjećaju", jer to "nikad nisu izjavili".

Također, osvrću se i na izjavu sudskog vještaka Darka Konjevića, o tome da je Touareg krećući se brzinom od 171 kilometar na sat udario u stražnji branik kamiona koji se kretao brzinom od 85 kilometara na sat, a potom se podvukao pod kamion i udario o njegov stražnji kotač. "Prema riječima vještaka, Toše je poginuo u trenutku kada je prednji dio terenca udario u sanduk kamiona, jer je dobio udarac u glavu. No, Toše je ležao na suvozačkom sjedištu koje je bilo u potpunosti spušteno, pa je nemoguće da je udario glavom", piše Večer.

"Hrvatska ima solidan pravni sistem i iskusne stručnjake. Zašto onda u ovom slučaju ima toliko gafova? Tko ima koristi od toga da nema izjava sudionika nesreće, da nema solidnog istražnog postupka? Hrvatska sigurno ne", piše Večer i zaključuje kako je "jedini dobitnik u cijeloj ovoj priči Volkswagen", jer "tko će se sada sjetiti tužiti ih zbog neotvorenih zračnih jastuka, kad nema ni izjava svjedoka".

I.M.
Foto: Večer/ Index / Marija Radošević (Glas Slavonije) / AFP

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije