"Secesija u Hrvatskoj" četvrtkom se može razgledati do 22 sata
Tekst se nastavlja ispod oglasa
IZLOŽBU "Secesija u Hrvatskoj" od otvorenja 14. prosinca u Muzeju za umjetnost i obrt do kraja veljače vidjelo je više od 41 tisuće posjetitelja, rekao je na današnjoj konferenciji za novinare ravnatelj Miroslav Gašparović.
Novinari su izviješćeni da Muzej uvodi "dugi četvrtak" kako bi posjetitelji, uglavnom poslovni ljudi koji ne stignu u Muzej do 19 sati, izložbu mogli razgledati do 22 sata. Akcija je uvedena zahvaljujući sponzorstvu tvrtke "Olympusa", dugogodišnjeg suradnika MUO-a.
Pogodnosti posjeta izložbi četvrtkom je i cijena ulaznice od 15 kuna, što je 50 posto jeftinije od stvarne cijene te stručno vodstvo koje će početi u 20 sati, u trajanju od 45 minuta.
U dijelu izložbenog postava, u kojem je secesijska kavana, četvrtkom od 19,30 do 21,30 sati nastupat će ansambl "Tango appasionato". U predvorju Muzeja bit će postavljen kaširani poster sa secesijskim motivom kao scenografija za fotografiranje posjetitelja i besplatna izrada fotografija.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Akcija "dugi četvrtak" još je jedno nastojanje kako bi se na uzložbu privuklo što više publike, istaknula je pomoćnica ravnatelja i voditeljica Marketinga MUO-a Vesna Jurić-Bulatović. Dodala je da je veliko zanimanje za posjet izložbi i turističkih skupina iz Slovenije, Istre, Kvarnera, Zadra, Splita i Dubrovnika.
(Hina) xta ymc
Novinari su izviješćeni da Muzej uvodi "dugi četvrtak" kako bi posjetitelji, uglavnom poslovni ljudi koji ne stignu u Muzej do 19 sati, izložbu mogli razgledati do 22 sata. Akcija je uvedena zahvaljujući sponzorstvu tvrtke "Olympusa", dugogodišnjeg suradnika MUO-a.
Pogodnosti posjeta izložbi četvrtkom je i cijena ulaznice od 15 kuna, što je 50 posto jeftinije od stvarne cijene te stručno vodstvo koje će početi u 20 sati, u trajanju od 45 minuta.
U dijelu izložbenog postava, u kojem je secesijska kavana, četvrtkom od 19,30 do 21,30 sati nastupat će ansambl "Tango appasionato". U predvorju Muzeja bit će postavljen kaširani poster sa secesijskim motivom kao scenografija za fotografiranje posjetitelja i besplatna izrada fotografija.
Akcija "dugi četvrtak" još je jedno nastojanje kako bi se na uzložbu privuklo što više publike, istaknula je pomoćnica ravnatelja i voditeljica Marketinga MUO-a Vesna Jurić-Bulatović. Dodala je da je veliko zanimanje za posjet izložbi i turističkih skupina iz Slovenije, Istre, Kvarnera, Zadra, Splita i Dubrovnika.
(Hina) xta ymc
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati