54.205.65.73 US
 

Radenska d.d. sklopila milijunski posao s hrvatskom tvornicom stakla Vetropack Straža d.d.

Piše:
petak, 25.4.2003. 14:45
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

IZMEĐU tvrtke Vetropack Straža tvornice stakla d.d iz Huma na Sutli i Pivovarne Laško d.d, koja je za svoja povezana poduzeća, među kojima po svojoj ekonomskoj moći i prepoznatljivosti iskače Radenska d.d., nedavno je sklopila ugovor o prodaji staklene ambalaže u vrijednosti 7.281.238 Eura.

Radenska d.d. je u okviru sklopljenog ugovora kupila staklene boce za mineralnu vodu u vrijednosti milijun eura, čime se plasira na tržište Hrvatske ne samo kao priznata trgovinska marka, već i kao važan kupac i poticatelj proizvodnje.

Suradnja tvrtki Vetropack Straža tvornice stakla d.d. i Radenske d.d. seže u pedesete i šezdesete godine prošlog stoljeća, tako da je potpisivanje ovog ugovora logičan nastavak uspješne poslovne povijesti obiju tvrtki.

"Radenska d.d. se u kontekstu razvoja međusobne robne razmjene između dviju država – Slovenije i Hrvatske, odaziva sukladno raspoloživim mogućnostima. Hrvatsko tržište predstavlja za Radensku jedno od najvažnijih izvoznih tržišta. Zato smo odlučili od 2003. godine nadalje svu staklenu ambalažu za pojedine vode Radenske nabavljati u Vetropack Straži. To najveća i najvažnija nabava Radenske u Hrvatskoj u posljednje vrijeme. Sigurni smo da će Vetropack Straža opravdati naše povjerenje s kvalitetnom staklenom ambalažom. Radenska će, s druge strane, učiniti sve da opravda povjerenje potrošača u Hrvatskoj koji je poznaju već više desetaka godina jer je to europski poznata tržišna marka koja je na nekim tržištima čak sinonim za mineralnu vodu."- izjavio je gosp Zlatko Hohnjec, generalni direktor Radenske d.d. povodom sklapanja suradnje.

Radenska je jedna od najvećih punionica mineralne vode i bezalkoholnih pića u Europi, a u Sloveniji drži više od polovice tržišta mineralnih voda i bezalkoholnih pića.

Radenska je i najveći slovenski izvoznik mineralne vode i može ju se naći u svim krajevima svijeta (najviše se izvozi u Italiju, Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku, Slovačku, Austriju, Njemačku, Češku i Madžarsku).

Tradicionalno je prisutna i na tržištu Hrvatske, gdje prodaja godišnje ostvaruje rast veći od 10 posto.

Unatoč činjenici da u prodaji mineralne vode na domaćem i stranim tržištima prevladava prodaja mineralne vode Radenska i bezakoholnih pića u PET plastičnoj ambalaži koja je dobro prihvaćena i od kupaca i trgovaca, Radenska svjesno njeguje tradicionalne vrijednosti i prednosti staklene ambalaže, koju posebno naglašavamo s malim steklenim bočicama u programu gastro (0,25 l; 0,33 l; 0,5 l te 1 l ) – "Mali-veliki iz Radenske".

Radenska je na tržištu tradicionalno poznata po tri srca. Simbolika tog znaka Radensku kao tržišnu marku obvezuju na kvalitetu, unapređivanje znanja i stalni razvoj.

Prvi izvor mineralne vode otkrio je Karl Henn, tada još student medicine, na svom putovanju kroz Radence 1833. godine. Više od 30 godina kasnije kao priznati doktor vratio se u Radence i 1869. godine napunio prvih 37.000 glinenih posuda s mineralnom vodom.

Iste godine dao je vodu iz Radenaca analizirati i tako potvrdio njezinu ljekovitu vrijednost. Od 1869. godine u Radencima se punila mineralna voda koju su početkom 20. stoljeća vozili i na Papin dvor u Rim i carski dvor u Beč.

Tri crvena srca se na etiketi mineralne vode pojavljuju 1936. godine. Tri srca su i danas simbol kvalitete među mineralnim vodama.
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije