Rijeka: HSP traži novi Zakon o morskim lukama
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hrvatska stranka prava (HSP) zahtijeva od Vlade da u roku od 60 dana izradi novi Zakon o pomorskom dobru i morskim lukama koji bi omogućio objedinjeni razvoj luka te ustrojavanje katastra pomorskog dobra, kazao je danas na konferenciji za novinare dopredsjednik te stranke Tonči Tadić.
Ako Vlada ne prihvati zahtjev o izradi novog Zakona HSP će to sam učiniti, rekao je Tadić te dodao da je riječ o stajalištima koje ima i Koordinacija lučkih sindikata.
Tadić je istaknuo da se HSP zalaže za povratak subvencija postojećim domaćim linijskim brodarima te da odobravanje subvencija ne mora biti u suprotnosti sa stavovima Europske unije.
Smatra da Hrvatske željeznice (HŽ) trebaju ostati koncesionar na prometnom 5B koridoru te da bi radi zadržavanja koncesije HŽ trebao postati suvlasnik jedne četvrtine dionica luka Rijeke i Ploča. Takav sustav, rekao je Tadić, osigurao bi osnovu cjelovitih prometnih usluga.
Tadić smatra da je izdavanje i nadzor koncesija na pomorskom dobru teško ostvarivo bez ustroja katastra pomorskog dobra. Istaknuo je da je sadašnji Zakon birokratiziran, da Lučkim upravama omogućuje zadiranje u poslovne tajne koncesionara, a ne obvezuje ih da određuju standarde postupanja u lukama.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Stoga u HSP-u predlažu i uspostavu jedne lučke uprave za sve lučke uprave od državnog značaja kako bi o lukama Rijeci, Puli, Splitu, Zadru, Šibeniku i Pločama država mogla cjelovito skrbiti. Jedinstvena lučka uprava imala bi fond iz kojeg bi se ulagalo u konkretne projekte i mogla bi kvalitetnije skrbiti o unaprjeđenju i prometnoj povezanosti luka.
Županijske lučke uprave i nadalje bi upravljale manjim lukama, a uz te, trebalo bi ustrojiti i otočne lučke uprave putem koji bi otočne vlasti mogle više skrbiti o putničkom prometu, drži Tadić.
K tomu, istovremena naplata koncesijskih i komunalnih naknada za korištenje pomorskog dobra nije opravdana i poticajna za ulagače, kazao je Tadić te naglasio da je u korištenju pomorskog dobra u Hrvatskoj primjetan kaos, posebice kod pomorskog dobra koji koriste veliki turistički objekti.
(Hina) xhsup yaz
Ako Vlada ne prihvati zahtjev o izradi novog Zakona HSP će to sam učiniti, rekao je Tadić te dodao da je riječ o stajalištima koje ima i Koordinacija lučkih sindikata.
Tadić je istaknuo da se HSP zalaže za povratak subvencija postojećim domaćim linijskim brodarima te da odobravanje subvencija ne mora biti u suprotnosti sa stavovima Europske unije.
Smatra da Hrvatske željeznice (HŽ) trebaju ostati koncesionar na prometnom 5B koridoru te da bi radi zadržavanja koncesije HŽ trebao postati suvlasnik jedne četvrtine dionica luka Rijeke i Ploča. Takav sustav, rekao je Tadić, osigurao bi osnovu cjelovitih prometnih usluga.
Tadić smatra da je izdavanje i nadzor koncesija na pomorskom dobru teško ostvarivo bez ustroja katastra pomorskog dobra. Istaknuo je da je sadašnji Zakon birokratiziran, da Lučkim upravama omogućuje zadiranje u poslovne tajne koncesionara, a ne obvezuje ih da određuju standarde postupanja u lukama.
Županijske lučke uprave i nadalje bi upravljale manjim lukama, a uz te, trebalo bi ustrojiti i otočne lučke uprave putem koji bi otočne vlasti mogle više skrbiti o putničkom prometu, drži Tadić.
K tomu, istovremena naplata koncesijskih i komunalnih naknada za korištenje pomorskog dobra nije opravdana i poticajna za ulagače, kazao je Tadić te naglasio da je u korištenju pomorskog dobra u Hrvatskoj primjetan kaos, posebice kod pomorskog dobra koji koriste veliki turistički objekti.
(Hina) xhsup yaz
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati