Sabor donio pravila za elektroničke medije tijekom izborne kampanje

Sabor donio pravila za elektroničke medije tijekom izborne kampanje
HRVATSKI sabor je na početku današnjeg zasjedanja donio Pravila o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom tijekom izborne kampanje, čime su se uvela lakša pravila za privatne koncesionare elektroničkih medija tijekom praćenja izborne kampanje na parlamentarnim izborima.

Prihvaćanjem amandmana Odbora za Ustav, Poslovnik i politički sustav smanjena je minutaža izborne promidžbe na koju su obvezni i privatni koncesionari elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom.

Dok će Hrvatska televizija (HTV) morati svaku izbornu listu predstaviti pojedinačno u večernjoj emisiji od 45 minuta, privatna televizija s nacionalnom koncesijom, Nova TV, morat će to učiniti u emisijama od 15 minuta.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

HTV ima i obvezu emitirati posebne emisije sučeljavanja kandidata za svaku izbornu jedinicu u trajanju od 50 minuta, a na Novoj TV takva emisija bi trajala 20 minuta.

Kako je pojasnio predsjednik Odbora za Ustav, Poslovnik i politički sustav Mato Arlović, privatni koncesionari nemaju obvezu praćenja predizbornih skupova, a ako o njima izvještavaju, dužni su jedino ujednačeno predstavljati izbornu kampanju.

Na primjedbe oporbe (HDZ i DC) da su Pravilima o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom tijekom izborne kampanje oštećeni privatni koncesionari elektroničkih medija, jer takvih zakonskih obveza nemaju, Arlović je upozorio da obveze privatnih koncesionara proizlaze iz Zakona o elektroničkim medijima i Izbornog zakona.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara