Sanader: Modernizacija i obnova željeznice neće se zaustaviti
Tekst se nastavlja ispod oglasa
MODERNIZACIJA i obnova željeznice neće se zaustaviti, poručio je s današnje Vladine sjednice hrvatski premijer Ivo Sanader.
Vlada nastavlja s programom obnove HŽ-a, koja je jednako važna kao i autoceste, ali se u praksi dobrog gospodara moramo "pokriti dekom koliko je dugačka", istaknuo je Sanader.
Vlada se, naime, danas suglasila s ugovoranjem druge tranše kredita, u ukupnom iznosu 73,5 milijuna eura, s njemačkom Kreditnom bankom za obnovu (Kreditanstalt fuer Wiederaufbau - KfW) namijenjenom obnovi i modernizaciji željezničke infrastrukture na glavnim prugama (koridori X Vinkovci - Tovarnik, Vb Zagreb - Rijeka i Vb 1 Zagreb - Oštarije - Split).
Kredit se, pojasnio je ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta, uglavnom odnosi na modernizaciju ličke pruge, konkretno dionice Oštarije - Split.
Projekt obnove i modernizacije željezničke infrastrukture na glavnim željezničkim prugama, osim potpore iz državnog proračuna, financira se i dugoročnim zajmom KfW-a.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Riječ je o kreditima u ukupnom iznosu 180 milijuna eura, koji će se ugovoriti u tri tranše (po 70 milijuna eura prošle i ove godine, te 40 milijuna iduće godine).
Kalmeta je članove Vlade izvijestio da je danas u Narodnim novinama objavljen natječaj za predsjednika Uprave HŽ-a, da će biti otvoren 15 dana, te pozvao zainteresirane da se prijave.
Vlada se suglasila i s potpisivanjem ugovora s njemačkom vladom o financijskoj suradnji (2002.), putem kojega će njemačka vlada preko KfW-a financijski sudjelovati u projektu lokalne opskrbe vodom i zbrinjavanje otpadnih voda u južnoj obali Jadrana.
KfW bi sudjelovala sa zajmom od tri milijuna eura, potporom u iznosu milijun eura, te zajmom do 12 milijuna eura. Korištenje tih sredstava bilo bi utvrđeno pojedinačnim ugovorima, a krajnji rok za njihovo sklapanje bio bi kraj 2010.
Vlada nastavlja s programom obnove HŽ-a, koja je jednako važna kao i autoceste, ali se u praksi dobrog gospodara moramo "pokriti dekom koliko je dugačka", istaknuo je Sanader.
Vlada se, naime, danas suglasila s ugovoranjem druge tranše kredita, u ukupnom iznosu 73,5 milijuna eura, s njemačkom Kreditnom bankom za obnovu (Kreditanstalt fuer Wiederaufbau - KfW) namijenjenom obnovi i modernizaciji željezničke infrastrukture na glavnim prugama (koridori X Vinkovci - Tovarnik, Vb Zagreb - Rijeka i Vb 1 Zagreb - Oštarije - Split).
Kredit se, pojasnio je ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta, uglavnom odnosi na modernizaciju ličke pruge, konkretno dionice Oštarije - Split.
Projekt obnove i modernizacije željezničke infrastrukture na glavnim željezničkim prugama, osim potpore iz državnog proračuna, financira se i dugoročnim zajmom KfW-a.
Riječ je o kreditima u ukupnom iznosu 180 milijuna eura, koji će se ugovoriti u tri tranše (po 70 milijuna eura prošle i ove godine, te 40 milijuna iduće godine).
Kalmeta je članove Vlade izvijestio da je danas u Narodnim novinama objavljen natječaj za predsjednika Uprave HŽ-a, da će biti otvoren 15 dana, te pozvao zainteresirane da se prijave.
Vlada se suglasila i s potpisivanjem ugovora s njemačkom vladom o financijskoj suradnji (2002.), putem kojega će njemačka vlada preko KfW-a financijski sudjelovati u projektu lokalne opskrbe vodom i zbrinjavanje otpadnih voda u južnoj obali Jadrana.
KfW bi sudjelovala sa zajmom od tri milijuna eura, potporom u iznosu milijun eura, te zajmom do 12 milijuna eura. Korištenje tih sredstava bilo bi utvrđeno pojedinačnim ugovorima, a krajnji rok za njihovo sklapanje bio bi kraj 2010.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati