Sanader: Načelan interes Slovenije i Italije za uključenje u projekt Družba Adria
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Premijer Ivo Sanader izvijestio je danas da su Slovenija i Italija izrazile načelan interes za uključenje u projekt Družba Adria, čime bi transport nafte iz Rusije išao preko Hrvatske, te preko Slovenije i Italije, do Trsta.
"No, to ne znači da mi nećemo nastaviti s ispitivanjem učinaka tog projekta i potrebe zaštite okoliša", istaknuo je Sanader na sjednici Vlade koja je prihvatila Program provedbe Strategije energetskog razvitka Hrvatske.
Inače, ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva Marina Matulović Dropulić zamijetila je da se u tom programu projekt Družba Adria spominje kao gotova stvar, pa je zato naglasila da se "radi studija utjecaja na okoliš, te će se nakon toga vidjeti u što se ide i što se isplati".
Premijer Sanader istaknuo je da treba nastaviti istraživanja svih aspekta zaštite okoliša, vezano uz taj projekt.
Izvijestio je o za sada "načelno iskazanom interesu Slovenije i Italije za uključenje u taj projekt", što znači da bi zadnja luka (toga naftovoda) bila Trst.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podsjetio je pritom da postoji još jedan projekt, transport nafte iz kaspijske regije - Constanza-Pančevo-Omišalj-Trst (COPT) (kojemu je Trst također zadnja luka). Za taj projekt trenutačno se radi studija isplativosti.
Projekt Družba Adria predviđa pak izvoz nafte iz Rusije, preko Bjelorusije, Ukrajine, Slovačke, Mađarske i Hrvatske, do tankerske luke Omišalj.
(Hina) xum/bn ysp
"No, to ne znači da mi nećemo nastaviti s ispitivanjem učinaka tog projekta i potrebe zaštite okoliša", istaknuo je Sanader na sjednici Vlade koja je prihvatila Program provedbe Strategije energetskog razvitka Hrvatske.
Inače, ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva Marina Matulović Dropulić zamijetila je da se u tom programu projekt Družba Adria spominje kao gotova stvar, pa je zato naglasila da se "radi studija utjecaja na okoliš, te će se nakon toga vidjeti u što se ide i što se isplati".
Premijer Sanader istaknuo je da treba nastaviti istraživanja svih aspekta zaštite okoliša, vezano uz taj projekt.
Izvijestio je o za sada "načelno iskazanom interesu Slovenije i Italije za uključenje u taj projekt", što znači da bi zadnja luka (toga naftovoda) bila Trst.
Podsjetio je pritom da postoji još jedan projekt, transport nafte iz kaspijske regije - Constanza-Pančevo-Omišalj-Trst (COPT) (kojemu je Trst također zadnja luka). Za taj projekt trenutačno se radi studija isplativosti.
Projekt Družba Adria predviđa pak izvoz nafte iz Rusije, preko Bjelorusije, Ukrajine, Slovačke, Mađarske i Hrvatske, do tankerske luke Omišalj.
(Hina) xum/bn ysp
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati