Saudijski princ za 300 milijuna dolara kupio vlasnički udio u Twitteru
Foto: arabianbusiness.com
SAUDIJSKI milijarde dolara "težak" princ Al-Waleed bin Talal i njegova tvrtka Kingdom holding Company danas su objavili zajedničko ulaganje 300 milijuna dolara u društvenu mrežu Twitter, pipe Agencija AFP.
"Naše ulaganje u Twitter potvrđuje našu sposobnost prepoznavanja prikladnih mogućnosti za ulaganje u obećavajuće, visokovrijedne poslove", rekao je princ Valid u svom priopćenju koje je njegova tvrtka objavila na svojoj internetskoj stranici. U priopćenju stoji i kako je ulaganje finalizirano nakon nekoliko mjeseci pregovora.
Princ Waleed, nećak kralja Abdullaha i medijski mogul te jedan od najbogatijih ljudi svijeta u rujnu je najavio planove za pokretanje Alaraba, panarapske novinskog kanala i to do 2012. godine, a njegova će televizijska kuća promovirati slobodu govora.
Društvene mreže poput Twittera i Facebooka odigrale su ključnu ulogu u širenju informacija i organiziranju prosvjeda u revoluciji koja je od siječnja potresala arapski svijet.
Arapski postao osmi najkorišteniji jezik na Twitteru
Danas u Siriji, u kojoj je međunarodnim novinarima zabranjeno izvještavanje o ustanku protiv režima, aktivisti i prosvjednici koriste upravo Twitter, Facebook i ostale mreže kako bi ostatku svijeta prenijeli vijesti o svojoj borbi.
Ahmed Halawani, izvršni direktor Kingdom Holdinga za međunarodna ulaganja,rekao je kako u njihovoj tvrtki vjeruju da će društvene mreže u nadolazećim godinama fundamentalno promijeniti naličje medijske industrije.
Kingdom Holding posjeduje 29.9 posto dionica u Saudijskoj grupaciji za istraživanje i marketing, koja izdahe nekoliko vodećih tiskovina i časopisa, uključujući i Ashraq Al-Awsat, te Al Eqtisadieh.
Semiocast, institut koji proučava društvene mreže navodi kako je broj tweetova na arapskom jezikom uvelike je narastao nakon početka Arapskog proljeća, a u listopadu ove godine zabilježeno je po dva milijuna tweetova dnevno, u usporedbi s 99 tisuća dnevno u istom razdoblju prošle godine. Arapski jezik tako je postao osmi najkorišteniji na Twitteru.