54.90.159.192 US
 

Silvija Luks: Žrtva sam političkih namještaljki

Piše:
petak, 5.11.2004. 09:11
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

NOVINARKA HRT-a Silvija Luks u priopćenju kojim se obratila javnosti tvrdi da u cijeloj priči nije nikakav krivac već "žrtva ružne namještaljke s političkom pozadinom". Optužila je kolege s Prisavlja da joj podmeću te da su u javnost lansirali netočnu informaciju da je u Washington poslao HDZ.

U priopćenju pod naslovom "Predsjednički izbori i razlika između američkog nogometa i bejzbola" Silvija Luks piše da je protiv svoje volje trebala biti dopisnik u SAD-u. Tvrdi da nije željela prihvatiti četverogodišnji ugovor jer smatra da je u sukobu interesa budući da je njen sin zaposlen kao diplomat u Hrvatskom veleposlanstvu u Washingtonu. Na tu je činjenicu, kako navodi, upozorila predlagatelje te ih podsjetila da su u sukobu interesa dopisnice HRT-a iz Londona i Beograda. Priznaje da je na kraju ipak prihvatila pratiti predsjedničke izbore, snimiti nekoliko ekskluzivnih emisija i osnovati dopisništvo.

S. Luks optužuje neimenovane kolege na HRT-u da su joj namjerno podmetali te da su u zadnji čas naručivali priloge.

U priopćenju se osvrnula i na javljanje u emisiju "Otvoreno" "novinara opće prakse" Hloverke Novak-Srzić, koja je, kako tvrdi, omogućila nekim gostima i suradnicima da govore neistine i vrijeđaju je.

Za Elizabetu Gojan napisala je da je pobrkala Boston i Washington, bejzbol i američki nogomet, RedSkinse i RedSoxe. Josipu Šariću zamjera što je u prilogu spomenuo kako je sloboda medija u Americi upitna. Tvrdi da joj nije dopušteno da "ideološki ostrašćenom profesoru" Laliću pojasni da je kampanju senatora Kerrya dijelom financirao George Soros. Michaela Moora spomenula je kao metaforu navodne neovisnosti, "kao što je navodno neovisan i hrvatski Gong, unatoč misteriji o njegovom financiranju".

S. Luks piše da je tijekom javljanja u emisiju nenajvljeno uključivana i isključivana iz programa te da je nastala "opća histerija zbog točnih informacija čije izvore nije željela otkriti". Nadalje, tvrdi da je od početka izvještavanja iz Washingtona predviđala pobjedu predsjednika Georgea Busha, što se može provjeriti pregledom izvještaja, od kojih, kako stoji u priopćenju, većina na HTV-u nikad nije emitirana. Odbacila je optužbe da je najavila pobjedu Kerrya, tvrdeći da se radi o ružnoj insinuaciji.

Za priopćenje Programskog vodstava HRT-a u kojem je ona, a ne glavna urednica emisije ili netko od novinara, optužena za neuspjeh emisije "Otvoreno" saznala je tek iz medija. S. Luks zaključuje da su skandal stvorili i lansirali upravo ljudi koji su najviše krivi za neuspjeh emisije.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije