Slovenija "ugurala" prugu Koper-Divača u europski plan
ŽELJEZNIČKA pruga na dva kolosijeka koja će povezivati slovensku luku Koper sa Divačom, a onda i s Ljubljanom ipak je ušla u europski plan prioriteta koje će Europska unija dijelom sufinancirati do 2010. godine, javljaju slovenski mediji.
To je nakon sastanka premijera proširene Europske unije u Bruxellesu u petak potvrdio i slovenski premijer Anton Rop.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prema medijima, to je osigurano početkom tjedna na sastanku Ropa s talijanskim premijerom Silvijem Berlusconijem koji je zajamčio da će se pruga Koper-Divača naći na europskom programu prioritetnih pravaca, a za uzvrat je dobio Ropovo obećanje da će se željezničkom prugom povezati i Koper sa talijanskom lukom Trst.
Kako navodi slovenska agencija STA, slovenski su dužnosnici zadovoljni sada prihvaćenim rješenjem po kojemu će željeznička pruga Koper-Divača biti obuhvaćena u financijskom planu gradnje tzv. morskih autocesta u kojem su obuhvaćena jadranska i jonska pristaništa, ali će ta pruga u isto vrijeme biti dio 5. europskog koridora cesta i željezničkih pruga koji vodi od Lyona preko Torina i Venecije, te preko Ljubljane i Budimpešte do ukrajinske granice. Programom financiranja brze gradnje prometnica na tom koridoru obuhvaćena je i modernizacija slovenske željezničke mreže prema Mađarskoj.
To je nakon sastanka premijera proširene Europske unije u Bruxellesu u petak potvrdio i slovenski premijer Anton Rop.
Prema medijima, to je osigurano početkom tjedna na sastanku Ropa s talijanskim premijerom Silvijem Berlusconijem koji je zajamčio da će se pruga Koper-Divača naći na europskom programu prioritetnih pravaca, a za uzvrat je dobio Ropovo obećanje da će se željezničkom prugom povezati i Koper sa talijanskom lukom Trst.
Kako navodi slovenska agencija STA, slovenski su dužnosnici zadovoljni sada prihvaćenim rješenjem po kojemu će željeznička pruga Koper-Divača biti obuhvaćena u financijskom planu gradnje tzv. morskih autocesta u kojem su obuhvaćena jadranska i jonska pristaništa, ali će ta pruga u isto vrijeme biti dio 5. europskog koridora cesta i željezničkih pruga koji vodi od Lyona preko Torina i Venecije, te preko Ljubljane i Budimpešte do ukrajinske granice. Programom financiranja brze gradnje prometnica na tom koridoru obuhvaćena je i modernizacija slovenske željezničke mreže prema Mađarskoj.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati