Socijalne mreže mijenjaju svijet: Veća popularnost na Facebooku, više cijene dionica na burzi
Foto: AFP
PRITISKANJE tipke "like" na Facebook profilu neke tvrtke može voditi do povećanja cijene dionica te kompanije.
Nova studija je otkrila moguću vezu između financijskih rezultata kompanije i korisničkog praćenja ili broja fanova na Facebooku. Ono što su otkrili istraživači je da veća popularnost kompanije na Facebooku znači da bi i njezina cijena mogla skočiti.
Popularnost na Face više utječe na tvrtke s jeftinijim proizvodima
"Ne govorim da će zbog toga najpopularniji brandovi koji imaju najviše praćenja ili prijatelja na Facebooku, da će to izazvati rast cijena na burzi", kazao je znanstvenik Arthur O'Connor sa Sveučilišta Pace te dodao kako je studija pokazala vezu između popularnosti ili većeg broja ljudi koji komentiraju ili dijele iskustva o brandovima sa ekonomskim rezultatima te tvrtke.
Istraživači su 30 najpopularnijih brandova na Facebooku podijelili u dvije grupe. U prvoj su bili brendovi koji prodaju jeftinije proizvode kao što je Nike, Pepsi ili McDonald's, dok su u drugoj bile tvrtke sa skupljim proizvodima kao što je Sony, Microsoft i Dell. Pokazalo se da jača veza između popularnosti i cijena dionica kod prve grupe tvrtki.
Sa više od 800 milijuna aktivnih korisnika Facebooka, tvrtke bi i zbog ovih rezultata mogle početi mijenjati svoj odnos prema socijalnim mrežama i njihovoj sposobnosti da služe kao indikator ekonomskih rezultata.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati