Sok Voćko dobiva novo ruho
DOVRŠEN je proces rebrandinga poznatog hrvatskog proizvoda, Voćko, koji se sada nalazi u ambalaži s potpisom agencije Brandoctor.
Prije zaključivanja cijelog procesa rebrandinga, tvrtka Brandoctor provela je analizu tržišta, trendova, svijesti potrošača i konkurenciju te je stvorila novi imidž koji potrošaču plasira atribute poput ukusan, sočan i hrvatski.
Osim rebrandinga Voćka, na tržište su lansirani i njegovi podbrandovi koji su jedinstven proizvod na hrvatskom tržištu. Frikster je naziv novog dječjeg soka obogaćenog vitaminima dok su sokovi obogaćeni vitaminima koji imaju blagotvorno djelovanje na organizam nazvani Frutamina. Eterna je novi brand Voćka iza kojeg se kriju ledeni čajevi.
Potpuno nova kategorija na domaćem tržištu, tzv. smoothies, tj. napitak od zgnječenog voća bez ikakvih dodataka, potrošači će pronaći pod imenom Smix. Plasiranje proizvoda na tržište u obliku reklame pripalo je agenciji Bruketa & Žinić s glavnim sloganom "Čudesni su tokovi prirode" koji će kao medij koristiti outdoor, televiziju, print i internet. Uz ovu kampanju Voćko priprema i niz ekoloških događanja s ciljem educiranja javnosti, posebice mladih i djece o važnim ekološkim temama.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati