54.224.230.51 US
 

SPEVEC: Velesajam je bio vrlo uspješan

Piše:
nedjelja, 19.9.2004. 14:34
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Ovogodišnji 80. Jesenski međunarodni zagrebački velesajam bio je vrlo uspješna priredba kojom su zadovoljni i izlagači i posjetitelji, ocijenio je danas direktor Zagrebačkog velesajma Davorin Spevec.

Jesenski velesajam zatvara se večeras, a protekao je u znaku mnogobrojnih poslovnih susreta i stručnih popratnih aktivnosti te prezentacija, rekao je Spevec na konferenciji za novinare.

Na izložbenom prostoru od 96.500 četvornimh metara predstavilo se 1.750 izlagača, od čega 838 domaćih i 866 inozemnih.

Ukupno je na Jesenskom međunarodnom zagrebačkom velesajmu sudjelovalo 40 država, a kolektivne izložbe imalo je njih 17.

Održano je i 30 stručnih popratnih aktivnosti sudjelovalo je 2.700 ljudi.

Do jučer, velesajam je posjetilo 91.042 posjetitelja, a očekuje se da će s današnjim zadnjim danom broj posjetitelja dosegnuti 103 tisuće, rekao je Spevec.

Od ukupnog broja posjeta, po podacima Zagrebačkog velesajma, 41 posto je poslovnih , a 59 posto posjeta građanstva. Pritom je najviše poslovnih posjetitelja iz Hrvatske, a iz inozemstva iz Slovenije, Bosne i Hercegovine, Mađarske, Austrije, Italije i Srbije i Crne Gore.

Nova tematska cjelina ovogodišnjeg Jesenskog velesajma bio je Sajam zaštite okoliša i komunalne opreme

Zemlja partner ovogodišnjeg izdanja Jesenskog velesajma bila je Rusija, koju je predstavljalo 54 izlagača i oko 200 gospodarstvenika, a sajam su posjetile i brojne druge inozemne delegacije.

Posebno priznanje za visoku razinu ukupnog nastupa dobio je zagrebački "Končar" dok je priznanje za najuspješnije oblikovan izložbeni prostor pripalo dioničkom društvu "Elka".

Velesajam je izazvao velik interes domaćih i inozemnih javnih glasila, što pokazuju brojke od 580 akreditiranih novinara iz 184 redakcije od kojih 64 iz inozemstva, naglasio je direktor ZV-a Spevec.

Glavni motivi nastupa izlagača su, prema anketi Zagrebačkog velesajma, uspostava novih poslovnih kontakata, promocija poduzeća te prezentacija novih proizvoda i usluga, dok su najveći interes posjetitelja izazvali izlagači proizvoda prehrane i poljoprivrede, graditeljstva i široke potrošnje.

Upitan kako komentira izostanak s velesajma nekih vodećih hrvatskih tvrtki, Davorin Spevec ocijenio je da one imaju drugačije poslovne strategije koje ne uključuju nastup na sajmovima.

Na upit novinara da navede zaradu trgovačkog društva Zagrebački velesajam od ovogodišnjeg Jesenskog velesajma, odgovorio je kako je puno važnije od te zarade ukupna dobit koju Jesenski velesajam donosi Zagrebu i hrvatskom gospodarstvu. Tako, po Spevecovim podatcima, na svaku zarađenu kunu koju pojedini izlagač potroši na velesajmu, drugi poslovni subjekti na području grada (hoteli, restorani i dr.) zarade 11 do 12 kuna.

(Hina) xduk ysp

(Hina)

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije