Splitsko-dalmatinska županija nije osjetila turističku rupu: Zabilježili porast broja turista za 7 posto
Foto: HR Foto (Duje Bonačić)
UNATOČ lošem srpanjskom vremenu Splitsko-dalmatinska županija nije osjetila turističku rupu. Upravo suprotno, županija i grad Split su u tom razdoblju ostvarili porast broja turista i to za 7 posto.
A ovi rezultati upravo su trud turističkih djelatnika da se gostima ponudi više od mora i sunca, što su pokazale i ankete koje su turisti ispunjavali.
"Nadam se da će nam kolovoz biti u najmanju ruku uspješan kao i srpanj, a za 9. i 10.mjesec smo krenuli s projektom posezone odnosno sa osmišljavanjem novih turističkih sadržaja, pa se nadamo da ćemo i tada imati ovako dobre rezultate" rekla je nova direktorica Turističke zajednice grada Alijana Vukšić i otkrila koji su najčešći razlog turisti naveli u anketama.
"To su sva ova događanja koja se nižu iz mjeseca u mjesec". Upravo kako bi turistička zajednica osigurala ovakva događanja i u posezoni, Split se uključio u pilot projekt PPS-a u suradnji sa ministarstvom turizma. Pod PPS konceptom podrazumijeva se razvoj i promocija atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone.
"Time ne samo da brendiramo Split, već i regiju jer se u tom projektu brendiramo kao Split region". Turistička zajednica je u ovaj projekt prijavila kulturnu baštinu, eno gastro koji se bazira na zdravoj prehrani i sportski turizam. Ujedno se tu našao i neiskorišteni dio turističke ponude, nautički turizam uz koji bi se kao segment našao i krusing turizam, kaže Vukšić.
"I naravno sve će agencije imati pravo ponuditi sve svoje nove turističke proizvode kojih na tržištu Splita ima jako puno, npr. lokacije gdje se snimaju poznati filmovi, događanja poput Ultre". Ono što Splitu još uvijek nedostaje su hotelski kapaciteti ističe na kraju Alijana Vukšić. Naime , Split ima tek 16 tisuća kreveta što je mala brojka za grad sa ovakvim turističkim potencijalom.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati