Stručni timovi Hrvatske i BiH o koridoru 5c
Tekst se nastavlja ispod oglasa
STRUČNI timovi Hrvatske i Bosne i Hercegovine za izvedbu projekta međunarodnog cestovnog koridora 5c, Budimpešta Osijek Sarajevo Ploče zaključili su na današnjem radnom sastanku u Osijeku kako je izgradnja te prometnice važna za obje zemlje te da će stručnjaci pripremiti sve što je potrebno za međudržavne dogovore.
Nakon zatvorena sastanka pomoćnik ministra pomorstva, prometa i veza Mijo Bezer izjavio je novinarima kako su se stručni timovi danas dogovorili da sjeverna spojna točka dviju država bude kod Svilaja, a da usporedno treba izraditi međudržavni sporazum o izgradnji i održavanju mosta preko Save.
Za južnu spojnu točku Hrvatska predlaže Crveni Grm, mjesto kod Metkovića sjeverozapadno od pločanske luke, a pomoćnik ministra prometa i komunikacija BiH Nikola Šego kazao je kako će se BiH o tome naknadno očitovati, jer se još dvoji kuda će proći autocesta kod Mostara.
Bezer je kazao kako Hrvatska očekuje mišljenje o studiji opravdanosti svoje dionice od Ministarstva prostornog uređenja i zaštite okoliša te da izgradnja dionice može početi potkraj iduće godine, a završiti u roku od 20 do 24 mjeseca. Kazao je kako će u zatvaranju financijske konstrukcije djelomično biti vjerojatno potrebni zajmovi europskih i svjetskih banaka.
Šego je kazao kako se ne želi upuštati u procjene rokova izgradnje dionice koridora u BiH jer kasni pribavljanje projektne dokumentacije i izdavanje lokacijske dozvole.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Na novinarske upite obojica dužnosnika ocijenila su kako je prerano govoriti o budućim izvođačima radova.
Kako je istaknuto, hrvatska dionica koridora 5C od 86 kilometara procjenjuje se na 430 milijuna eura, a bosanskohercegovačka u duljini od 330 kilometara na 2,5 do tri milijarde eura.
Dogovoreno je da će hrvatski i bosanskohercegovački stručnjaci većinu razgovora voditi u Osijeku te da je u prvom tjednu rujna u Osijeku predviđen sastanak ministara prometa Hrvatske, Madžarske i BiH.
Nakon zatvorena sastanka pomoćnik ministra pomorstva, prometa i veza Mijo Bezer izjavio je novinarima kako su se stručni timovi danas dogovorili da sjeverna spojna točka dviju država bude kod Svilaja, a da usporedno treba izraditi međudržavni sporazum o izgradnji i održavanju mosta preko Save.
Za južnu spojnu točku Hrvatska predlaže Crveni Grm, mjesto kod Metkovića sjeverozapadno od pločanske luke, a pomoćnik ministra prometa i komunikacija BiH Nikola Šego kazao je kako će se BiH o tome naknadno očitovati, jer se još dvoji kuda će proći autocesta kod Mostara.
Bezer je kazao kako Hrvatska očekuje mišljenje o studiji opravdanosti svoje dionice od Ministarstva prostornog uređenja i zaštite okoliša te da izgradnja dionice može početi potkraj iduće godine, a završiti u roku od 20 do 24 mjeseca. Kazao je kako će u zatvaranju financijske konstrukcije djelomično biti vjerojatno potrebni zajmovi europskih i svjetskih banaka.
Šego je kazao kako se ne želi upuštati u procjene rokova izgradnje dionice koridora u BiH jer kasni pribavljanje projektne dokumentacije i izdavanje lokacijske dozvole.
Na novinarske upite obojica dužnosnika ocijenila su kako je prerano govoriti o budućim izvođačima radova.
Kako je istaknuto, hrvatska dionica koridora 5C od 86 kilometara procjenjuje se na 430 milijuna eura, a bosanskohercegovačka u duljini od 330 kilometara na 2,5 do tri milijarde eura.
Dogovoreno je da će hrvatski i bosanskohercegovački stručnjaci većinu razgovora voditi u Osijeku te da je u prvom tjednu rujna u Osijeku predviđen sastanak ministara prometa Hrvatske, Madžarske i BiH.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati