STUDIJA: GENI NISU 'SPECIJALISTI', NEGO 'OPĆA PRAKSA'
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Suprotno uobičajenu vjerovanju znanstvenika, jedan gen može biti odgovoran za veći broj poremećaja u učenju, piše u studiji objavljenoj u utorak. L
"Ovi novi podaci pokazuju da su geni opće prakse, a ne usko specijalizirani, kako mnogi vjeruju", rekao je na godišnjem sastanku Britanske udruge za napredak znanosti profesor Robert Plomin s londonskog instituta za psihijatriju.
Plomin je rekao da se rezultati temelje na studiji 15 tisuća britanskih blizanaca u dobi od dvije, tri, četiri i sedam godina.
"Genetski utjecaj na česte poteškoće u učenju nije specifičan za svaki pojedini poremećaj", rekao je.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prema njegovim riječima, studija je pokazala da su geni koji utječu na česte poteškoće u čitanju, matematici i jeziku isti oni koje se nađe u normalnim slučajevima.
Isto tako, jedan gen povezan s jednim poremećajem u učenju vjerojatno će biti povezan i s ostalim poremećajima.
Plomin je rekao da se previše vremena i energije troši na izoliranje specifičnih gena i na povezivanje gena sa specifičnim poremećajima.
Idući korak morala bi biti identifikacija genskih skupina koje najviše utječu na poremećaje u učenju u prvim školskim godinama.
Gotovo deset posto djece ima neki oblik poremećaja u učenju, rekao je Plomin.
(Hina) vm dgk
"Ovi novi podaci pokazuju da su geni opće prakse, a ne usko specijalizirani, kako mnogi vjeruju", rekao je na godišnjem sastanku Britanske udruge za napredak znanosti profesor Robert Plomin s londonskog instituta za psihijatriju.
Plomin je rekao da se rezultati temelje na studiji 15 tisuća britanskih blizanaca u dobi od dvije, tri, četiri i sedam godina.
"Genetski utjecaj na česte poteškoće u učenju nije specifičan za svaki pojedini poremećaj", rekao je.
Isto tako, jedan gen povezan s jednim poremećajem u učenju vjerojatno će biti povezan i s ostalim poremećajima.
Plomin je rekao da se previše vremena i energije troši na izoliranje specifičnih gena i na povezivanje gena sa specifičnim poremećajima.
Idući korak morala bi biti identifikacija genskih skupina koje najviše utječu na poremećaje u učenju u prvim školskim godinama.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Gotovo deset posto djece ima neki oblik poremećaja u učenju, rekao je Plomin.
(Hina) vm dgk
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati