Todorić kupio kultno beogradsko kino Jadran
Tekst: J.D.
Foto: Press
IVICA Todorić kupio je preko svog lanca trgovina Idea ekskluzivni poslovni prostor u samom centru Beograda, a cijena transakcije nije poznata, navodi Press.
Todorić je kupio kultno beogradsko kino Jadran, smješteno na Trgu Republike, u najstrožem centru grada, preko lanca Idea, u kom su potvrdili da je kupovina kultnog kina obavljena iako nisu htjeli precizirati kako će prenamijeniti Jadran.
Osim Jadrana, Todorić je kupio i kino Voždovac, svojedobno također vrlo popularno među Beograđanima. Oba kina već dugo vremena nisu u funkciji. Idea je vlasništvo nad njima otkupila od dvije kiparske firme koje su ih preuzele nakon što je u privatizaciji 2007. godine tvrtku Beograd film kupio srpski biznismen Nikola Đivanović.
Ponovno kino?
U Idei su za Press potvrdili kupovinu dva kina iako nisu htjeli ulaziti u detalje njihove prenamjene. Informacija o kupovini Jadrana i Voždovca je točna, a namjera je, "u skladu s važećim urbanističkim planom, razvijati onu vrstu biznisa predviđenu važećim urbanističkim planovima", rekli su.
Dali su do znanja da im nije cilj na tim lokacijama otvarati trgovine. "Nije nam cilj tamo razvijati trgovine. Iako je primarni biznis Idee trgovina, mi želimo u sredinama u koje dolazimo biti dio socijalnog života građana, pa uz maloprodaju ulagati i u neke dodatne sadržaje, kao što je i ovaj slučaj", rekli su. Nisu htjeli odgovoriti od kojih su kiparskih kompanija točno kupili kina, kao ni koliko su ih platili.
Agrokor je u Srbiji dosad uložio 450 milijuna eura i zapošljava oko 7000 ljudi.
Ni Urbanistički zavod nije precizniji
Ni u Urbanističkom zavodu Beograda nisu bili puno rječitiji kad se radi o novim planovima za Jadran i Voždovac. Kino je predviđeno za komercijalne djelatnosti: "Vrsta komercijalnih djelatnosti zavisi od potreba investitora. Dozvoljene su sve vrste komercijalnih djelatnosti koje ne ugrožavaju životnu sredinu. Za područje duž Ulice vojvode Stepe, gdje se nalazi kino Voždovac, u tijeku je izrada plana detaljne regulacije", naveli su.
Press piše i o nevoljama u kojima se srpske prehrambene kompanije nalaze u Hrvatskoj. Predsjednik Uprave poznate tvrtke Droga Slobodan Vučićević naveo je da su na srpskim policama sve prisutniji hrvatski proizvodi, dok je situacija u Hrvatskoj bitno drukčija.
Problemi srpskih kompanija u Hrvatskoj
"Našim kompanijama u Hrvatskoj promet stagnira. Što smo postigli prošle godine, to je to, pomaka nema. Jedino je novo što su police za hrvatske proizvode u Srbiji još otvorenije. Očigledno je neophodno da padnu te psihološke prepreke u glavi, da se nekako uklone iz glava tamošnjih vlasnika trgovina, političara. Treba dozvoliti da srpski proizvodi uđu, pa neka onda potrošači biraju", rekao je.
Bojan Radun, izvršni direktor srpske kompanije Nektar, rekao je u komentaru na novi razvoj kako preko 50 posto trgovačkih lanaca u Hrvatskoj ne želi držati srpsku robu, a i oni koji to čine, uzmu vrlo uzak i probran asortiman.
"Tako da zaista postoji jedan tihi bojkot. Također, hrvatski potrošači su lojalni svojim proizvodima. Za to je zaslužno i javno mnijenje i razne kampanje, pa i sama činjenica što im ne nudite mnoge druge proizvode", naveo je.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati