Treba li biciklistima u pješačkoj zoni ograničiti vožnju na brzinu od 5 kilometara na sat?
Foto: Robert Fajt / Cropix
HRVATSKA narodna stranka GO grada Zagreba i Podružnica Donji Grad, kao ključni nositelj projekta "Biciklisti u gradu: Budućnost", pokrenuli su inicijativu za regulativu prometovanja bicikla u središtu grada Zagreba, strateško planiranje biciklističke infrastrukture i kulture ponašanja u pješačkoj zoni.
Inicijativa predstavlja nastavak projekta koji se nastavlja na održanu javnu tribinu na Cvjetnom trgu 10. svibnja na kojoj su stručna predavanja održali predstavnici iz područja prometa, informativnog centra za prevenciju zagrebačke policije i civilnog društva.
Prijedloge građana uputili u Skupštinu grada
Na tribini je otvoreno niz pitanja i tema vezanih uz prometovanje biciklista užim centrom Grada, a naglašena je i važnost edukacije i planiranja prometovanja bicikla te je predstavljena koncepcija razvoja biciklističkih mreža u gradovima.
HNS-ova Podružnica Donji Grad je 26. svibnja provela istraživanje među dvjesto slučajnih prolaznika, pješaka i biciklista te rezultate istraživanja i stavove građana unijela u prijedloge točaka inicijative "Biciklisti u gradu: Budućnost", koju su uputili na Skupštinu grada.
Treba li u pješačkoj zoni biciklistima zabraniti vožnju bržu od 5 kilometara na sat?
Neki od prijedloga su reguliranje prometovanja bicikla u pješačkoj zoni od 5 kilometara na sat čime se biciklist kreće prosječnom brzinom hoda pješaka i time ne ugrožava pješake, povećanje broja parkirališta za bicikle, uvođenje zone 30, odnosno prilagođavanje brzine na 30 kilometara na sat svih sudionika prometa na prometnicama na kojima nije moguće izgraditi adekvatnu biciklističku infrastrukturu, formiranje službenog Registra bicikla pri Odjelu za promet Zagrebačke policije u svrhu dodatne edukacije i promocije bicikla kao sredstva svakodnevnog prometovanja te uvođenje mogućnosti osiguranja bicikla kao prometnog vozila.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati