Trilateralni sastanak Slovenije, Italije i Hrvatske o zaštiti Jadrana
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Eksperti Hrvatske, Slovenije i Italije razgovarali su u srijedu u Portorožu o pripremi zajedničkog programa ekološke zaštite Jadrana u slučaju mogućih onečišćenja naftom i drugim opasnim tvarima. L
Kako je na prvom takvom sastanku eksperata tri zemlje najavila hrvatska predstavnica Margita Mastorović iz odjela za zaštitu mora i priobalja ministarstva okoliša, Hrvatska sprema studiju o zaštitnim kriterijima glede utjecaja balastnih voda.
Slovenski stručnjak Mitja Bricelj rekao je da Slovenija već proučava utjecaj balastnih voda, no studija je još u izradi. On je ipak rekao kako dosadašnja ispitivanja nisu ustvrdila izravnu uzročnu povezanost između velikog povećanja broja novih morskih organizama u slovenskom dijelu Jadrana s podatkom da u njemu tankeri i drugi brodovi godišnje ispuste između 200 i 300 tisuća tona balastnih voda.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Iako je analiza utjecaja balastnih voda na kvalitetu Jadrana samo jedna od tema ekološke zaštite Jadrana, u središte pozornosti došla je zbog plana gradnje naftovoda DružbAdria. Njegovim bi se ostvarenjem jako povećao broj tankera koji bi dolazili u luku Omišalj i izbacivali balastnu vodu u Jadran.
Kako je na prvom takvom sastanku eksperata tri zemlje najavila hrvatska predstavnica Margita Mastorović iz odjela za zaštitu mora i priobalja ministarstva okoliša, Hrvatska sprema studiju o zaštitnim kriterijima glede utjecaja balastnih voda.
Slovenski stručnjak Mitja Bricelj rekao je da Slovenija već proučava utjecaj balastnih voda, no studija je još u izradi. On je ipak rekao kako dosadašnja ispitivanja nisu ustvrdila izravnu uzročnu povezanost između velikog povećanja broja novih morskih organizama u slovenskom dijelu Jadrana s podatkom da u njemu tankeri i drugi brodovi godišnje ispuste između 200 i 300 tisuća tona balastnih voda.
Iako je analiza utjecaja balastnih voda na kvalitetu Jadrana samo jedna od tema ekološke zaštite Jadrana, u središte pozornosti došla je zbog plana gradnje naftovoda DružbAdria. Njegovim bi se ostvarenjem jako povećao broj tankera koji bi dolazili u luku Omišalj i izbacivali balastnu vodu u Jadran.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati