54.160.245.121 US
 

TV Moslavina: Iza dodjele nacionalne TV koncesije RTL-u stoji SDP

Piše:
srijeda, 26.11.2003. 14:39
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

IZA ODLUKE Vijeća za radio i televiziju da se nacionalna televizijska koncesija dodjeli RTL-u stoji bivša vladajuća stranka SDP, ustvrdili su danas predstavnici Televizije Moslavina, obrazlažući novinarima svoju tužbu Upravnom sudu kojom žele pobiti odluku o dodjeli koncesije RTL-u.

Upravni spor protiv Vijeća koje je prilikom odlučivanja o koncesiji, po riječima predstavnika TV Moslavine, "nepravilno primijenilo zakon, povrijedilo pravila postupka i nepravilno utvrdilo činjenično stanje", ta je televizijska kuća pokrenula sredinom ovog mjeseca.

Po riječima njenih čelnika, tužbu nisu željeli obrazlagati u javnosti prije dovršetka predizborne kampanje kako ih ne bi optužili da se upleću u izbore.

"Iza cijele priče stoji SDP i premijer Račan", kazao je direktor TV Moslavine Zvonimir Kabelka. Tu je izjavu potkrijepio tvrdnjom da je jedan od članova Vijeća Ivo Josipović, koji je na proteklim izborima ušao u Sabor na listi SDP-a, prije donošenja odluke o dodjeli koncesije pokušao utjecati na ostale članove Vijeća da glasaju za RTL.

Osim toga, premijer Račan nikada se nije želio sastati s predstavnicima TV Moslavine, iako je predstavnike RTL-a primio dva puta, kazao je Kabelka.

Dodao je i da je bivša vladajuća stranka mogla imati utjecaja i na člana Vijeća Nikolu Gamilca, zaposlenog u Vladinoj Agenciji za komercijalnu djelatnost (AKD) na čijem je čelu SDP-ov ministar Šime Lučin.

U tužbi Upravnom sudu TV Moslavina tvrdi da je Vijeće za radio i televiziju koncesiju RTL-u dodijelilo iako je više od trećine te tvrtke u stranom vlasništvu, te da je u donošenju odluke primijenilo zakonske odredbe koje u to vrijeme nisu bile na snazi. Tvrde i da je prije odlučivanja o koncesiji RTL uputio pisma namjere o suradnji s fakultetima na kojima rade četiri član Vijeća, što bi, kažu, moglo predstavljati sukob interesa, kao i činjenica da je jedan član Vijeća ujedno član Vijeća HRT-a.

Među ostalim navode i da je RTL u natječajnoj dokumentaciji ponudio znatno manji udio vlastitog programa od njih, te da nije dokazao uredno financijsko poslovanje i potencijal.

Tvrtki RTL, iza koje stoje istoimena njemačka televizijska kuća, te domaće tvrtke Agrokor, Podravka, Atlantic grupa, HVB/Splitska banka i Pinta TV3 desetogodišnja nacionalna televizijska koncesija dodijeljena je u rujnu ove godine.

TV Moslavina je s RTL-om ušla u drugi krug glasovanja, a od početka natječaja tvrdila je da je jedina domaća tvrtka u utrci za treću nacionalnu televizijsku mrežu, te jedina koji već proizvode program.

Članovi Vijeća za radio i televiziju u nekoliko su navrata javno izjavili da na njih nije bilo nikakvih pritisaka.

Josipović najavio tužbu zbog tvrdnji TV Moslavine

Član Vijeća za radio i televiziju Ivo Josipović odbacio je danas tvrdnje čelnika TV Moslavine da je pokušao utjecati na odluku Vijeća o dodjeli nacionalne televizijske koncesije RTLu i najavio tužbu protiv TV Moslavine.

"Na odluku Vijeća o dodjeli koncesije nisam pokušao utjecati na bilo koji način", izjavio je Josipović Hini, dodajući da će protiv osoba s TV Moslavine podnijeti tužbu zbog klevete i zahtijevati naknadu štete.




Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije