23.20.7.34 US
 

U eteru oštro osudila rusku intervenciju u Ukrajini: Putinova televizija voditeljicu šalje na Krim

Piše: M.L.
srijeda, 5.3.2014. 08:35
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Screenshot: YouTube

VODITELJICA na ruskoj televiziji Russia Today, koju financira država, nedavno je otvoreno u eteru progovorila o situaciji na Krimu, kritiziravši pritom rusku vojnu intervenciju u Ukrajini.

Abby Martin, novinarka Russia Todaya koja je smještena u Washingtonu, šokirala je proruske gledatelje izjavom da ne može dovoljno naglasiti koliko nedopustivim smatra prisustvo ruske vojske na Krimu, ocijenivši kako je "Rusija u krivu".

Voditeljica je tijekom emisije uživo izjavila: "Samo zato što radim ovdje, za RT, ne znači da nema uredničku slobodu. Ne mogu vam dovoljno naglasiti koliko se snažno protivim bilo kakvoj vojnoj intervenciji u drugim suverenim državama". Neću jednostavno sjediti prekriženih ruku i ispričavati se ili braniti vojnu agresiju", kazala je Martin.

Na kraju je dodala kako ipak nije sasvim upoznata sa situacijom na Krimu: "Ne znam mnogo o povijesti Ukrajine i kulturnoj dinamici u regiji, ali ono što znam jest da vojna intervencija nikada nije rješenje", zaključila je.



IZ RT-a su kazali kako smatraju da je Martin "bombardirana stavovima američkih mainstream medija" te su poslali priopćenje u vezi njezinog obraćanja.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
"Suprotno popularnom mišljenju, RT ne tjera svoje novinare na podređivanje i oni imaju potpunu slobodu izražavanja vlastitog mišljenja, ne samo privatno, već i u eteru. Tako je bio i slučaj Abby Martin i njezinog komentara.

Mi poštujemo njezina stajališta, kao i stajališta svih naših novinara i voditelja, i protiv Martin neće biti pokrenute nikakve mjere niti kazne.

U svom komentaru Martin je također napomenula da ne posjeduje znanje o stvarnoj situaciji na Krimu. Budući da je tome tako, poslat ćemo je na Krim kako bismo joj dali priliku da oblikuje svoje mišljenje u samom epicentru priče", stoji u priopćenju RT-a.

Martin je za britanski Telegraph izjavila da ne planira ići na Krim.

Russia Today poznat je kao "glas" Kremlja, odnosno Putinovo glasilo. U svojim izvještajima često naglašava antiamerički stav, a nerijetko se čuju i optužbe o zataškavanju kontroverzi vezanih u Putina, kao i slučajeva kršenja ljudskih prava u Rusiji.
 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije